Головна » Блоги / Оголошення » HTC розширює межі людської уяви за допомогою віртуальної реальності

HTC анонсувала Vive Pre, друге покоління віртуальної системи для розробників – доповнене фронтальною камерою та удосконаленою технологією відстеження переміщень. В рамках виставки CES нові партнери анонсували підтримку технології віртуальної реальності в ще більшій кількості додатків для широкого кола користувачів




HTC Vive product 4_compressedВиставка CES, Лас-Вегас, США Компанія HTC, піонер у сфері інноваційних смарт-технологій, анонсувала нову розробку віртуальної системи Vive, яка є наступним кроком до впровадження VR на масовий ринок. Vive Pre створює ефект повного занурення, відкриває нові можливості для спілкування, навчання та практичних занять. Кожен компонент системи Vive перероблений з нуля, щоб забезпечити кращий контроль, ергономіку і продуктивність. Завдяки важливим вдосконаленням у функціональності та зручності користування, Vive Pre створює для користувачів справжній світ без кордонів.

«Коли ми анонсували перший варіант Vive дев’ять місяців тому, у нас були амбітні плани змінити метод взаємодії людей з навколишнім світом. Наша розробка отримала феноменально позитивні відгуки серед преси, розробників, фахівців, простих користувачів, партнерів і брендів, які працювали разом з нами над цією вражаючою технологією. Занадто довго обіцянки створити віртуальну реальність були лише трохи більшим, ніж просто обіцянками, але сьогодні ми з вами дуже близько наблизилися до нової ери. Система Vive – це цілий світ, де єдині обмеження полягають лише в кордонах людської уяви», – зазначає Шер Вонг (Cher Wang), голова ради директорів і СЕО HTC.

Поринь у новий світ з оновленим Vive

HTC Vive product 3_compressedОновлений дизайн Vive поліпшений з метою забезпечення максимального комфорту при зануренні у віртуальні світи, виключивши фактори відволікання на зовнішні подразники. Шолом став компактніше, оснащений кріпленням, забезпечує більшу стабільність і стійкість в робочому положенні. Удосконалена також і візуальна система – більш яскраві дисплеї і чітке зображення дають ефект повної присутності; змінні накладки з м’якого матеріалу відповідають за зручну «посадку» пристрою на голові і дозволяють використовувати її з окулярами.

Камера, яка об’єднує реальний і віртуальний світи

Vive Pre дозволяє додавати елементи з реального світу у віртуальний. Фронтальна камера відкриває нові горизонти, поміщаючи реальні об’єкти у віртуальний простір. Тепер можна знайти своє крісло або необхідні предмети в кімнаті, продовжувати спілкуватися, не знімаючи гарнітуру Vive Pre і це тільки мала частина того, що буде можливо надалі.

Удосконалений контроль

HTC Vive product 2_compressedЩоб зробити досвід занурення у віртуальну реальність максимально вражаючим, контролери були перероблені і поліпшені з точки зору ергономіки: тепер вони мають більш плавні форми і поліпшений баланс, нові кнопки і більш зручний хват. Кнопки мають дворівневий хід, що дозволяє взаємодіяти з об’єктами більш плавно, а вібровіддача переносить відчуття з віртуального світу в реальність. Контролери оснащені Li-Pol акумуляторами з можливістю зарядки від micro USB: повного заряду вистачає на 4 години роботи.

Базові станції Vive також були покращені. Вони точніше відстежують переміщення і при цьому – стали компактніше.

Комплексне рішення

HTC Vive Pre перша система віртуальної реальності, яка підтримує технологію Steam VR. Створена компанією Valve система відстеження Steam VR і технологія Chaperone оптимізовані для використання з Steam – однієї з найбільших ігрових онлайн-платформ ПО для PC, Linux та Mac.

Розвиток індустрії віртуальної реальності

З моменту анонсування першої версії Vive, HTC та Valve співпрацювали з тисячами розробниками і партнерами для застосування VR в абсолютно різних секторах  від ігор і розваг до сфери здоров’я, автомобілів, навчання. Компанія HTC і більше 15 партнерів Vive презентували свої розробки на CES 2016, щоб продемонструвати справжній потенціал світу без обмежень. Наприклад, лідер автомобілебудування Audi представила висококласний досвід використання VR для ознайомлення c моделями автомобілів, у тому числі Audi R8. Компанія Dassault представила можливості застосування технології при розробці 3D моделей.

Комерційний старт рішення Vive заплановане на квітень цього року, а до цього часу HTC і Valve планують надати розробникам 7000 оновлених пристроїв додатково до першої версії Vive.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:
Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Підтримати сайт

Buy Me a Coffee

Схожі новини

Новини

Стали відомі технічні характеристики середньостатистичного ґеймерського ПК у Steam

Сервіс Steam опублікував статистику ігрового обладнання за січень 2022 року. Найпопулярнішою відеокартою у ґеймерів, як і раніше, є NVIDIA GeForce GTX 1060. Проте, за місяць її позиції трохи похитнулися (-0.38%). А відеокарта NVIDIA GeForce GTX 1650, що знаходиться на другому місці, збільшила свою позицію на +0.37%. На третьому місці – NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti. Якщо […]


Новини

Facebook Oculus стала лідером серед гарнітур доповненої реальності

Фахівці аналітичної компанії IDC підвели підсумки першого кварталу 2021 року на ринку гарнітур віртуальної (VR) і доповненої (AR) реальності. Вони прийшли до висновку, що автономні універсальні гарнітури, наприклад, Oculus Quest 2 від Facebook або HTC Vive Focus, становили переважну більшість поставок. Точніше кажучи, їхня частка досягла 82.7%. Для порівняння, за перший квартал 2020 року ця частка становила […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: