Site icon Pingvin.Pro

Інформація для ґеймерів і не тільки: 5 цікавих фактів про ігрові маніпулятори

Мабуть, жоден затятий ґеймер не уявляє свого життя без різноманітних ігрових маніпуляторів – тобто, всіма улюблених джойстиків, рулів та ґеймпадів. Який з типів цих пристроїв більше до душі конкретному гравцеві – питання зручності, комфорту та звички. Одне можна сказати з впевненістю – в боротьбі з мінімалістичним набором клавіатура/миша, ігрові маніпулятори впевнено вириваються вперед. І це зовсім не дивно, адже ґеймінґ з їхнім використанням набуває нових відтінків та приносить значно більше яскравих емоцій.




Про це варто дізнатися

Купити ігрові маніпулятори можна в moyo – відомій мережі традиційної роздрібної та електронної торгівлі. Які факти з історії існування ґеймерських пристроїв для введення інформації можуть зацікавити їхніх потенційних власників?

  1. Перший ігровий маніпулятор, тобто прототип сучасного джойстика, з’явився достатньо давно – більш як 40 років тому. Звичайно, у ті часи його функціональність була надто обмеженою, щоб говорити про схожість з популярними сучасними моделями. Подумати тільки, можливості маніпулятора обмежувалися всього двома діями – рух вліво і, відповідно, вправо. Виглядав пристрій «скромно» і мінімалістично, оскільки був схожий на звичайну непримітну коробку компактних розмірів.
  2. «Стартова» версія руля для ігрових приставок з’явилася значно пізніше – приблизно через десять років. Цей маніпулятор вже був схожим на сучасні розробки, оскільки був більш функціональним і ефективним. За його допомогою виконувалося керування транспортним засобом у популярних, на той час, гоночних іграх.
  3. Перший руль для ПК був створений відомою американською корпорацією Thrustmaster. Він був досить функціональним, зручним у використанні, але мав і один суттєвий недолік, характерний для всіх тогочасних маніпуляторів – відсутність зворотного зв’язку з гравцем.
  4. Про вирішення проблеми відсутності зворотного зв’язку виробники почали задумуватися в середині 90-тих. А вже «напередодні» Мілленіуму (приблизно наприкінці 1998 року) світ побачив перший feedback-маніпулятор.
  5. Ігрові маніпулятори – це не просто привабливий аксесуар, як вважає більшість користувачів ПК, далеких від ґеймінгу. Це, перш за все, засіб, який значно полегшує процес гри, дозволяє ґеймеру відчути віртуальний світ та (завдяки вищезгаданому зворотному зв’язку) стати невід’ємною частиною подій на екрані.

Звичайно, історія ігрових маніпуляторів не обмежується вищенаведеними пізнавальними фактами, адже за роки існування ґеймпадів, джойстиків, рулів та інших контролерів нараховується значно більше цікавинок. Одне можна сказати з впевненістю – найважливіші відомості про ці пристрої відкриваються безпосередньо в процесі їх використання.