Site icon Pingvin.Pro

PR-менеджер WeGame 5.0: реалізувавши на ювілейному фесті навіть половину задуманого, ми просто затьмаримо попередні

У цьому році фестиваль святкує свій перший ювілей. І це гарна нагода не лише згадати все чудове, що було, але і привнестинові джерела фану на WeGame 5.0!




Поділитися своїми яскравими спогадами й розповісти про процес підготовки ми попросили PR-менеджера фестивалю Лідію Цененко. Ліда приєдналася до команди організаторів на WeGame 2.0  як журналіст, а з WeGame 4.0 стала піарником, взявши на себе спілкування з пресою, блогерами та іншими інфопартнерами фестивалю.

Призовий фонд косплей-шоу WeGame 5.0 – ? 20 000. Реєстрація відкрита!

WeGame 5.0: п’ять класів, п’ять ґейм-зон, у п’ять разів більше фану

Інтерв’юер: WeGame

Респондент: Лідія Цененко, PR-менеджер фестивалю (далі – Ліда).

WeGame: Розкажи про своє знайомство з фестивалем. Що найбільше  запам’яталося за ці роки?

Ліда: Після співбесіди на посаду в Smile-Expo (компанія-організатор WeGame) моїм тестовим завданням було написати анонс для WeGame 2.0. Я закохалася у фестиваль відразу, поки готувала його. І хоча заходів у нас багато, мене взяли на роботу саме над WeGame 2.0.

Там я брала інтерв’ю в кіберспортсменів і розробників, спілкувалася з багатьма цікавими людьми, які обожнюють ігри та вперше відчула свою причетність до чогось настільки яскравого й масштабного.

Фестиваль WeGame 3.0 став першим, на якому ми провели нагородження розробників WeGame Awards. Це привернуло увагу інді-девелоперів і ознайомило відвідувачів фестивалю з цікавими іграми ще до їх релізу.

WeGame 4.0 для мене теж був особливим. І не тільки завдяки новій посаді. Було цікаво спілкуватися зі ЗМІ та бути «по той бік камери» під час інтерв’ю. Якщо перед WeGame 3.0 я брала інтерв’ю в Маріанни де Морт, то на WeGame 4.0 вже вона мене інтерв’ювала. Та й загалом фестиваль був надзвичайно крутим!

Ми побили всі свої рекорди за відвідуваністю у 2018 році, а також створили для шоу-програми круту сцену, яку заслуговують наші косплеєри. Не обійшлося й без складнощів, наприклад зі звуком на тій же сцені, але без них ніяк. Набагато важливіше те, що курс був заданий правильно.

WeGame: Чого новенького слід чекати від фестивалю в цьому році?

Ліда: О, багато чого. Плани у нас наполеонівські, але, якщо вдасться реалізувати хоч половину задуманого, ювілейний WeGame затьмарить усі попередні.

Ми вже змінили структуру і правила косплей-шоу, давши більше свободи учасникам і піднявши призові. Зміни будуть і в кібертурнірах. Крім стандартних LAN-фіналів за Dota 2 і CS:GO, на фестивалі вперше відбудуться змагання за PUBG. І ми нарешті повернемо Hearthstone!

Структура WeGame Awards також зміниться: хочемо приділити їй більше уваги й місця на фестивалі. Ще на фестивалі будуть квести, але про них ми розповімо пізніше.

І це тільки квіточки, ягідками я поки ділитися не можу.

WeGame: А як щодо розподілу за класами? Консоль-боги, ПК-бояри, Ґіки, Олдфаги та Мобільні ніндзя. Організатори вже розділилися?

Ліда: Так, це ще одна наша родзинка. З класами будуть пов’язані не тільки зони фестивалю, а й окремі активності. Звісно, ніхто не буде змушувати розподілятися за класами. Але тим, хто вирішить долучитися до певного класу, на фестивалі буде набагато веселіше.

Ми теж поділилися. Я люблю ігри багатьох форматів, але особисто мені було особливо складно вибирати між Мобільними ніндзя, бо я обожнюю Hearthstone, і Ґіками, з огляду на любов до настільних ігор. Другі все ж узяли гору в моєму серці.

WeGame: Складний вибір. Поділишся ще чимось?

Ліда: На YouTube-каналі фестивалю нещодавно вийшло відеозапрошення від нас з Маріаною, тож, зазирніть туди. А так, просто запрошую на WeGame 5.0 20–21 квітня в ACCO International EC. У цьому році фестиваль буде особливо крутий, це точно!