Site icon Pingvin.Pro

Meizu HD50: накладні навушники, закритого типу класу Hi-Fi

Так так, саме так заявляє виробник про свій витвір, але чи так це насправді? Чи можна створити навушники за 60 $ і при цьому вписатися у всі технічні рамки Hi-Fi позиціювання? – Це ми і визначимо в даному огляді.




Подяка за наданий на огляд девайс висловлюється інтернет магазину iBelieve. До речі, якщо надумаєте щось там купувати, не забудьте озвучити кодове слово “ПІНГВІН”, отримаєте приємний бонус 😉

Навушники поставляються в картонній коробці, відкривши яку ви знайдете:

Кейс, навушники, знімний аудіодріт з пультом і мікрофоном, перехідник з 3.5 на 6.5 джек, адаптер для підключення гарнітури до ноутбука, а також гарантійний талон, щоправда, китайською.

Коли береш ці навушники в руки, перше що відчувається – це якість матеріалів, якісний шкірозамінник, ідеальні шви, абсолютно точно підігнані матеріали, тобто повністю симетрична збірка, простіше кажучи, виготовлені вони дуже якісно, ??я б додав, що багатьом А брендам можна взяти приклад у Мейзівців, які матеріали потрібно застосовувати для виготовлення.

Перейдімо до характеристик Meizu HD50, а потім і до тестування звучання:

Meizu MX3, MX4, MX5, MX4 PRO, PRO5, PRO6, PRO6 Plus, Nokia 6, HTC 10, ZTE Axon 7 – ці апарати легко впораються з HD50. Якщо ж мова про вибір плеєра, рекомендував би подивитися в сторону Fiio модель не нижче Х5, а то і Х7, якщо Х7 не по кишені, я б зупинився на Meizu PRO серії однозначно.

Компанія Meizu має багаторічний досвід у виготовленні висококласних Hi-Fi плеєрів починаючи з 90-х років. Для того, щоб розробити більш професійні гарнітури, фахівці Meizu звернулися до інженерів з Японії, загальними накопиченими знаннями та досвідом члени команди Meizu розробили безліч висококласних гарнітур, таких як, B & O, Denon і Beats. Завдяки фахівцям провідних Hi-Fi компаній і була розроблена модель HD50.

Для прослуховування музики використовувався Meizu PRO 6, а також інтегральний підсилювач Yamaha A-S1000 в парі з CD-S700, для виключення одноманітного прослуховування. Навушники прослуховулась повністю в нулях БЕЗ застосування еквалайзера або простіше кажучи в режимі Direct. Прогрівалися навушники близько 150 годин, хоча я рекомендував би прогрівати їх не менше 250-300 годин з урахуванням застосованих мембран. Першою ложкою дьогтю стало те, що коли я підключив їх перший раз, перша думка: якесь непорозуміння, а не звук. Звучання було гучним, глухим, твердим і басистим, та й в цілому не викликало ніякого захоплення. І ще більш здивування у мене викликав абсолютно різний характер подачі звуку при різному рівні гучності. Якщо слухати навушники до 50% потужності, вони грали більш менш злагоджено, при підвищенні до 70% і вище, ВЧ йшли в тінь, переважав бас і гучна нижня середина. Але, після прогріву, звучання навушників змінилося, кардинально і дуже сильно змінилося на краще, тому, купуючи подібного роду навушники, прогрівати їх потрібно не менше 150 годин. Після чого, повністю нормалізувалося звучання, бас став на своє місце, повністю пішов гул, звучання в цілому стало набагато м’якше, серединка набула щільну і багату подачу, а ВЧ нормалізувалося в не залежності від рівня гучності і що найважливіше, навіть на максимальній гучності, навушники зовсім не зриваються на крик, а це показник якісних мембран в першу чергу !!! Що б уникнути ефекту звикання, день через день я чергував навушники, день HD50, а в інший – Onkyo E600m.

На Meizu Pro 6 вже прослуховувалося дуже смачно, звук дуже багатий, насичений і злитий, бас оксамитовий і неймовірно артикульований – це особливо добре прослуховується Joyce Cooling – Come And Get It і Lee Ritenour – Get Up, Stand Up, звучання середини дуже тепле, знаєте, таке відчуття переслідувало, що слухаєш не навушники, а хорошу акустику, характер подачі СЧ постійно нагадував мені B & W 686, високі частоти передаються дуже стримано, м’яко і з хорошою деталізацією, а головне, немає призвука піску, дуже хороший показник.

До речі, якщо хочете відчути міць і напругу, послухайте T.I., Young Thug – About the Money. Одним словом, інструментальна і джазова музика в них звучить дуже непогано, а головне, смачно.

А ось Diana Krall – Temptation прозвучало дещо незвично, НЧ спектр прозвучать досить рівно і стримано, середина також показала себе добре, але от очікуваного повітря я в цій композиції так і не зміг відчути і постійно не вистачало якоїсь конкретики ВЧ.

При прослуховуванні DNCE – Body Moves і Wild Cherry – Play That Funky Music претензій абсолютно не було, все було просто класно, все на своєму місці, звучання було дуже ясним і викликало тільки яскраві емоції, хотілося танцювати і включити ще голосніше, приголомшливо голосно!

А коли я почав підбиратися до року, тут стало набагато цікавіше, немов вони створені для року All Time Low – Dirty Laundry, Opeth – Ghost of Perdition, феноменально відіграли, шикарна подача, приголомшлива атака, ритм, а демпінг фактор тільки змушував залишатися в напрузі в очікуванні продовження, ейфорія, саме такі емоції при прослуховуванні року. Було відчуття, що я перебуваю на концерті, настільки все натурально відігравалося, особливо весь вокальний спектр, почуття драйву. Muse – Hysteria вище всяких похвал, ударники відіграються дуже натурально, високі не лізуть вперед, бас тримається там де йому і належить, злегка дофарбовував нижній спектр і абсолютно не переважаєте, слухати просто приємно, тому що звучить дуже злагоджено.

І нарешті я добрався до свого улюбленого Philip Bailey – Dear Ruby, звучання відкрите, прозоре, кришталево чисті і деталізовані ВЧ, фортепіано звучить дуже чисто і натурально, а це, мабуть, найскладніший тест, саме на цьому тесті, легко визначити якість середини, тому на фортепіано часто проявиться бруд в звучанні, але цю композицію я переслухав 2 рази на різному рівні гучності, в обох випадках прозвучало неймовірно чисто і мене це трохи ввело в ступор, навушники за 60 $ так грати не можуть, принаймні не повинні, але грають. НЧ прозвучало злегка жорсткувато, але бас торкнувся найнижчої ноти і пролунав ледь артикульовано, відчувалося кожне тремтіння контрабасу, до речі після цього треку, відразу ж захотілося прослухати його в третій раз, але вже на своїх улюблених Dali Blue 6006 Jubi 😉 хто знає, той зрозуміє. Чого тільки варто послухати саксофон Philip Bailye – Mercy, Mercy, Mercy і легендарного Kenny G.

В цілому, звучання можна охарактеризувати злегка важким з легкою перевагою в нижню межу, знову ж таки, я не скажу, що це погано, в цілому звук здається дуже збалансованим, тому що повністю відсутній будь-який гул, в цьому плані, перевага в область НЧ не мінус хоча б за рахунок того, що НЧ передається неймовірно якісно, ??м’яко, артикульовано і точно. Середина досить об’ємні, насичена, але в той же час позбавлена ??витонченості, причому абсолютно, вона звучить злегка грубо і вселяє швидше ефект величезних підлогових колонок, але ніяк не навушників. А ось ВЧ в цих навушниках якраз правильні, багато хто сказав би, що вони завалені, зовсім ні, їх рівно стільки – скільки потрібно і звучать вони там – де повинні звучати. Якість ВЧ на висоті, тому що вони неймовірно м’яко подаються, при цьому абсолютно не позбавлені деталей і знову ж, повна відсутність піску, на рідкість шикарна якість.

Став би я рекомендувати ці навушники меломанам? Однозначно ТАК!

Став би я рекомендувати їх аудіофілам? Ні, тому що навушники залишають поза передачею обертони із зрозумілих причин АЧХ 20 Гц – 20 кГц при -3Дб.

Але, знаєте що найцікавіше? Я продав свої Onkyo E600m по закінченню тесту і залишив Meizu HD50 собі.

Але чи так це важливо в дорозі?

І так, що в результаті ми маємо:

плюси:

мінуси:

Підсумки: Meizu HD50 справили на мене дуже позитивні враження, шикарна, якісна річ, перетравлює практично будь-які жанри, щоправда підійде не для кожного джерела. Вони відносно легко розгойдуються, але вимагають більш менш адекватного посилення для повноти картини звучання, при прослуховуванні навушників на таких смартфонах: Meizu M5s, M3 Note, Xiaomi Mi5c, Xiaomi Mi5s, OnePlus 3T губився характер, звучали навушники настирливо яскраво в області ВЧ, крикливо відчувалася середина і дуже млявий бас, це говорить про те, що штатного кодека в даних апаратах їм явно недостатньо.