Site icon Pingvin.Pro

Command & Conquer: Rivals, чи все так погано, як здавалось?

У своєму попередньому тексті про ігри серії Command & Conquer я записав до провалів і Rivals, яку на той момент бачив лише в декількох відео, а сам не грав. Мені соромно, що виказав упереджену думку. Тому щоб виправити ситуацію, що склалась, пограв і тепер вже ділюсь власними судженнями.rivals-zobrazhennya1




Трохи про саму гру. Rivals – це щось ніби спін?офу «Тиберієвої серії» для мудрофонів. Ігровий процес – це короткі сутички між двома живими гравцями в реальному часі з елементами колекційної карткової гри. Для перемоги треба знищити базу опонента. Зробити це можна атакуючи її чи захоплюючи та втримуючи контроль над ядерною ракетою (яка за декілька ударів знищує ворожу базу).

Так, як гру зробили на замовлення EA, то всі похвали відносно графіки, анімації та звучання, мені хочеться пропустити. Вони дійсно гарні та мають майже єдиний приємний аспект гри. Тепер перейдемо до частини, яка не така радісна.

Перелік речей, які мені не сподобались:

Збираючи всі думки, щодо цієї гри, можу лише рекомендувати спробувати пограти, але роблячи акцент на слово — спробувати. Мене вистачило не надовго, бо розглядаючи карточки персонажів в мені «прокинувся» сум. Після гри, я ще довго фантазував на тему, яку ж круту RTS та скільки цікавих годин дозвілля фанати провели в сутичках задовго після релізу.

Буду радий, якщо поділитесь своїми думками, як відносно Rivals, так і всієї серією Command & Conquer.