Site icon Pingvin.Pro

Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition: враження від гри на macOS

Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition

Shadow of the Tomb Raider є третьою пригодницькою екшн грою після перезапуску ще у 2013 році. Тоді була велика потреба повністю «змінити» гру, щоб вона стала кращою. На мою думку, розробникам це вдалося і у 2013 році виходить дуже крута гра Tomb Raider (2013), в якій розповідається про те, як все починалося для відомої розкрадачки гробниць на таємничому острові біля берегів Японії. У 2015 році виходить продовження під назвою Rise of the Tomb Raider, де пригоди Лари переходять на територію Сибіру. І от за три роки, а саме у 2018 році виходить наступна гра серії – Shadow of the Tomb Raider, дія якої проходить в Латинській Америці (Перу та Мексика).




Дата 5 листопада 2019 року стала визначною для користувачів Mac та Linux, адже саме цього дня гра вийшла для цих операційних систем завдяки британському видавцю комп’ютерних ігор – Feral Interactive. Завдяки цьому видавцю можна пограти в усю нову серію ігор про Лару Крофт на macOS та Linux. До речі, із 64-бітною підтримкою, що актуально для macOS 10.15 Catalina, та дуже хорошою оптимізацією під неігрові комп’ютери.

Попередні ігри

Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition: системні параметри

macOS Linux Windows
Розробник Feral Interactive Feral Interactive Eidos Montreal
Crystal Dynamics
Nixxes software
Видавець Feral Interactive Feral Interactive Square Enix
ОС macOS 10.15 Ubuntu 18.04 (64-біт) Windows 7 (64-біт)
Windows 8 (64-біт)
Windows 10 (64-біт)
Процесор Intel Core i5 (2.0 ҐГц+) Intel Core i3-4130 (3.4 ҐГц)
Intel Core i7-4770 (3.4 ҐГц)
Intel Core i3-3220
Intel Core i7-4770K
AMD Ryzen 5 1600
Графіка AMD Radeon R9 M290X
Intel Iris Plus Graphics 540
AMD Radeon R9 285
AMD Radeon R9 380/380X
AMD Radeon RX 480
NVIDIA GeForce GTX 680
NVIDIA GeForce GTX 1080
Nvidia GeForce GTX 660
Nvidia GeForce GTX 1050/1060
AMD Radeon HD 7770
AMD Radeon RX 480
ОЗП 8/16 Гб 8/16 Гб 8/16 Гб
ПЗП 40 Гб 40 Гб 40 Гб
Аксесуари клавіатура
мишка / трекпад
ґеймпад
клавіатура
мишка
ґеймпад
клавіатура
мишка / трекпад
ґеймпад
Додатково Vulkan
NVIDIA (418.56+)
AMD (Mesa 19.0.1+)
нема підтримки ГП Intel (на момент виходу гри для Linux)
DirectX 11/12

Офіційно підтримувані комп’ютери Mac:

Комп’ютери Mac, які можуть потягнути гру, але з проблемами:

Проходження Shadow of the Tomb Raider на Intel Iris Plus Graphics 640

Назва Mac Apple MacBook Pro 13 (2017)
Екран 13.3” (2560 х 1600)
ОС macOS Catalina 10.15.2
Процесор Intel Core i5-7360U (2.3 – 3.6 ҐГц)
Графіка Intel Iris Plus Graphics 640 (1536 Мб)
ОЗП 8 Гб LPDDR3 2133 МГц
ПЗП 128 Гб NVMe SSD
Графіка в грі (1920 х 1200) 33 кзс / мінімальні налаштування графіки
Графіка в грі (1152 х 720) 42 кзс / мінімальні налаштування графіки

Гра Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition чудово оптимізована під Intel-івську графіку комп’ютерів Mac. Найбільше мене вразило, що гру можна проходити на моєму комп’ютері з роздільною здатністю Full HD, правда на мінімальних налаштуваннях графіки. Якщо є бажання отримати кращий ігровий досвід на Mac, варто використовувати комп’ютери з дискретною графікою AMD із 2 Гб або більше відеопам’яті. Також, як варіант, можна під’єднати зовнішню дискретну відеокарту (eGPU) для досягнення хороших графічних показників під час проходження гри.

Що таке Definitive Edition?

Версія Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition доступна для серій консолей Xbox One та PlayStation 4, для Windows, macOS, Linux та Stadia. Вона містить оригінальну гру та усі можливі доповнення до сюжету, що коли-небудь виходили від розробників, нова зброя, одяг тощо.

Враження від Shadow of the Tomb Raider

На відміну від перших двох частин, в Shadow of the Tomb Raider зроблений сильний акцент на проходження гри «по стелсу». Можна звісно «мочити» всіх підряд, однак буде дуже складно. Розробники серйозно приділили увагу на маскуванні Лари у джунглях використовуючи багнюку, щоб противники не змогли її знайти чи побачити.

Також було додано можливість горизонтального скелелазіння та можливість бігати по стінах використовуючи гак та канат. Загалом, є кілька цікавих нових фішок, які роблять новий Tomb Raider кращим за попередні частини. Однак, в основному, це просто чудове продовження пригодницього екшену з трішки оновленою механікою та кращою графікою. Щодо сюжету, то особисто мене він не дуже зачіпив. Тобто, я би точно не назвав його найголовнішим в цій грі. На мою особисту думку, варто було зробити сюжет більш вираженим та цікавішим. Звісна річ, не обійшлося без головоломок та гробниць. Щодо гробниць, в другій частині вони були трішки цікавішими. Про третю частину цього сказати не можу.

Також варто звернути увагу на трохи більші масштаби та більше часу проходження гри порівняно із першими двома частинами. Якщо проходження першої частини по сюжету та з усіма рештами можливими місіями в мене зайняло приблизно до 20 год,  а друга частина – до 30 год, то третя частина вже більше 30 год.

Чи сподобалася мені гра Shadow of the Tomb Raider – Definitive Edition? Безперечно так. Це хороше та цікаве продовження перезапуску історії про Лару Крофт із нотками згадки про її дитинство (до речі, є можливість пограти за маленьку Лару) та про її сім’ю. Є можливість дізнатися відповіді на багато різних запитань.