Мабуть, жоден затятий ґеймер не уявляє свого життя без різноманітних ігрових маніпуляторів – тобто, всіма улюблених джойстиків, рулів та ґеймпадів. Який з типів цих пристроїв більше до душі конкретному гравцеві – питання зручності, комфорту та звички. Одне можна сказати з впевненістю – в боротьбі з мінімалістичним набором клавіатура/миша, ігрові маніпулятори впевнено вириваються вперед. І це зовсім не дивно, адже ґеймінґ з їхнім використанням набуває нових відтінків та приносить значно більше яскравих емоцій.

Про це варто дізнатися

Купити ігрові маніпулятори можна в moyo – відомій мережі традиційної роздрібної та електронної торгівлі. Які факти з історії існування ґеймерських пристроїв для введення інформації можуть зацікавити їхніх потенційних власників?

  1. Перший ігровий маніпулятор, тобто прототип сучасного джойстика, з’явився достатньо давно – більш як 40 років тому. Звичайно, у ті часи його функціональність була надто обмеженою, щоб говорити про схожість з популярними сучасними моделями. Подумати тільки, можливості маніпулятора обмежувалися всього двома діями – рух вліво і, відповідно, вправо. Виглядав пристрій «скромно» і мінімалістично, оскільки був схожий на звичайну непримітну коробку компактних розмірів.
  2. «Стартова» версія руля для ігрових приставок з’явилася значно пізніше – приблизно через десять років. Цей маніпулятор вже був схожим на сучасні розробки, оскільки був більш функціональним і ефективним. За його допомогою виконувалося керування транспортним засобом у популярних, на той час, гоночних іграх.
  3. Перший руль для ПК був створений відомою американською корпорацією Thrustmaster. Він був досить функціональним, зручним у використанні, але мав і один суттєвий недолік, характерний для всіх тогочасних маніпуляторів – відсутність зворотного зв’язку з гравцем.
  4. Про вирішення проблеми відсутності зворотного зв’язку виробники почали задумуватися в середині 90-тих. А вже «напередодні» Мілленіуму (приблизно наприкінці 1998 року) світ побачив перший feedback-маніпулятор.
  5. Ігрові маніпулятори – це не просто привабливий аксесуар, як вважає більшість користувачів ПК, далеких від ґеймінгу. Це, перш за все, засіб, який значно полегшує процес гри, дозволяє ґеймеру відчути віртуальний світ та (завдяки вищезгаданому зворотному зв’язку) стати невід’ємною частиною подій на екрані.

Ігрові маніпулятори

Звичайно, історія ігрових маніпуляторів не обмежується вищенаведеними пізнавальними фактами, адже за роки існування ґеймпадів, джойстиків, рулів та інших контролерів нараховується значно більше цікавинок. Одне можна сказати з впевненістю – найважливіші відомості про ці пристрої відкриваються безпосередньо в процесі їх використання.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Останнє з рубрики

20 хв
Блоги

«Людина-мураха та Оса»: без лиходіїв, але зі смаком (огляд)

Удвадцяте глядачі мають змогу зануритися у Кіновсесвіт Marvel – на широких екранах з’явилася стрічка «Людина-мураха та Оса». Саме число «двадцять» є для цього фільму визначальним. Після стількох розділів франшизи важко вигадати нові ходи, а з іншого боку, як окремий фільм поза системою MCU «Людина-мураха та Оса» навряд чи зацікавив би глядачів так сильно… Кевін Файгі, […]


15 хв
Блоги

ASBIS HUB 2018. Tech Talks – Тренди. Можливості. Інновації. У Києві відбулася велика IT-конференція

«Тренди. Можливості. Інновації» – під таким девізом у Києві 21 червня пройшла масштабна конференція про цифрову трансформацію продуктів, рішень, компаній і бізнесу – ASBIS HUB 2018. Tech Talks. Компанія ACБIC-Україна зібрала в одному місці визнаних експертів, які надали достовірну та актуальну інформацію про нові тренди в розвитку технологій. На ASBIS HUB 2018. Tech Talks виступили і обговорили […]


17 хв
Блоги

«Світ Юрського періоду 2»: загублений сиквел (огляд)

«Привіт! Ми – продюсери Universal і ми безжально експлуатуємо все, що ще може приносити гроші», – приблизно такий вигляд для мене мав новий «Світ Юрського періоду». Я дуже люблю саму ідею відродження динозаврів за допомогою інструментів сучасної генетики, яку започаткував своїми книжками Майкл Крайтон. Навіть він створював продовження, але навряд він думав, що справи дійдуть […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: