Студія Corridor Digital випустила короткометрову стрічку про окуляри віртуальної реальності, що здатні перенести гравця у віртуальний всесвіт популярної відеогри Grand Theft Auto. Головного героя зустрічає Тревор Філіпс, персонаж відомий за п’ятою грою серії, щоби навчити основним правилам цього світу.

Цікавим у корткометрівці є те, що роль Тревора зіграв Стівен Оґґ – актор, зовнішність і голос якого насправді послужили для створення образу Тревора у GTA V.

Відео дубльовано українською мовою спільно каналом Ігротрейлер UA спільно зі студією “Струґачка” у 2017 році. Текст читали: Олекса Мельник, Денис Швецов, Ігор Анісімов та Мар’яна Янкевич.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.


Останнє з рубрики

20 хв
Блоги

«Людина-мураха та Оса»: без лиходіїв, але зі смаком (огляд)

Удвадцяте глядачі мають змогу зануритися у Кіновсесвіт Marvel – на широких екранах з’явилася стрічка «Людина-мураха та Оса». Саме число «двадцять» є для цього фільму визначальним. Після стількох розділів франшизи важко вигадати нові ходи, а з іншого боку, як окремий фільм поза системою MCU «Людина-мураха та Оса» навряд чи зацікавив би глядачів так сильно… Кевін Файгі, […]


15 хв
Блоги

ASBIS HUB 2018. Tech Talks – Тренди. Можливості. Інновації. У Києві відбулася велика IT-конференція

«Тренди. Можливості. Інновації» – під таким девізом у Києві 21 червня пройшла масштабна конференція про цифрову трансформацію продуктів, рішень, компаній і бізнесу – ASBIS HUB 2018. Tech Talks. Компанія ACБIC-Україна зібрала в одному місці визнаних експертів, які надали достовірну та актуальну інформацію про нові тренди в розвитку технологій. На ASBIS HUB 2018. Tech Talks виступили і обговорили […]


7 хв
Блоги

Інформація для ґеймерів і не тільки: 5 цікавих фактів про ігрові маніпулятори

Мабуть, жоден затятий ґеймер не уявляє свого життя без різноманітних ігрових маніпуляторів – тобто, всіма улюблених джойстиків, рулів та ґеймпадів. Який з типів цих пристроїв більше до душі конкретному гравцеві – питання зручності, комфорту та звички. Одне можна сказати з впевненістю – в боротьбі з мінімалістичним набором клавіатура/миша, ігрові маніпулятори впевнено вириваються вперед. І це […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: