Головна » Технології / Новини ІТ / Технології » HTC вважає, що пристрої віртуальної реальності стануть масовими лише через п’ять років

Наприкінці вересня вважалося, що перша стадія дебюту пристрою віртуальної реальності HTC Vive намічена на жовтень цього року. Однак, на дворі вже листопад, а лід так і не тронувся. Спільно розроблена HTC та Valve гарнітура віртуальної реальності повинна вийти на ринок до кінця цього року, хоча про масову доступність можна буде говорити тільки в наступному році.




Представники HTC, як пояснює видання CNet, на нещодавньому заході TechCrunch зізналися, що пристрої віртуальної реальності зможуть стати масовим явищем лише через три-п’ять років, хоча сплеск їх популярності буде спостерігатися вже в наступному році. У найближчі сім-вісім років кількість проданих в усьому світі пристроїв віртуальної реальності нового покоління досягне мільярда штук, як вважають представники HTC.

Дозрівання програмної екосистеми не менш важливо для популяризації технологій віртуальної реальності. HTC намагається знайти локальних партнерів у різних регіонах планети, які змогли б створювати якісне інформаційне наповнення. Наприклад, Японія і Китай вважаються ринком з хорошим потенціалом, якщо говорити про додатки віртуальної реальності, і тут HTC активно співпрацює з місцевими розробниками. Хоча пристрій Vive спочатку орієнтувався на ігрове застосування, HTC збирається використовувати його в навчальних програмах та медицині, а також готова пристосувати шолом для перегляду інтерактивних казок. Щоправда, на шляху до використання пристрою найменшими споживачами поки можуть виникати бар’єри: по-перше, це вплив віртуальної реальності на здоров’я дитини, по-друге, необхідність адаптації гарнітури до більш компактних антропометричних характеристик дітей. Втім, дивлячись на популярність деяких жанрів літератури та окремих телесеріалів, можна стверджувати, що охочих стати героєм казки чимало знайдеться і серед дорослих.

До речі, майже одночасно з новиною від HTC про віртуальну реальність, засновник компанії Oculus VR Палмер Лакі (Palmer Luckey) вирішив поміркувати про недоліки подібних ґаджетів, які можуть перешкодити їм набрати популярність. “Для VR-індустрії кабелі ще довго будуть головною проблемою”, – написав він у своєму мікроблозі.

Палмер вважає, що мобільні пристрої на кшталт  або Samsung Gear VR, що покладаються на сумісні смартфони, швидко стануть набагато популярніше шоломів віртуальної реальності, що підключаються до потужних ПК. Зрозуміло, можливості мобільних ґаджетів і більш просунутих шоломів віртуальної реальності на зразок Oculus Rift і PlayStation VR не варто навіть порівнювати, але Лакі впевнений, що наявність кабелів, в яких користувачі можуть легко заплутатися, може багатьох відлякати: “У справжніх користувачів не буде слуг, що носять за ними кабелі! І я кажу це як людина, яка годинами бігала з проводами навколо користувачів, стежачи, щоб ніщо не відволікало їх від віртуальної реальності! ” Власне, творці Oculus VR самі відзначають, що їх шолом дозволить насолоджуватися віртуальною реальністю лише сидячи.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:

Новини партнерів

Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Схожі новини

Новини ІТ

Ігровий сервіс Netflix спершу можуть запустити на смартфонах

Компанія Netflix оголосила, що її перші кроки в ігровій індустрії торкнуться мобільного сектора. А перші продукти будуть доступні наявним передплатникам. Відповідальним за новий напрямок є Майк Верду (Mike Verdu), який має досвід роботи в ігровій компанії Electronic Arts та Facebook Oculus. Таку заяву компанія зробила в рамках фінансового звіту за результатами другого кварталу 2021 року. […]


Акції

В рамках програми Play At Home, PlayStation безкоштовно роздає 9 ігор

Ще торік компанія Sony запровадила програму Play At Home, в рамках якої в магазині PlayStation Store безкоштовно роздають ігри. Першою була Uncharted: The Nathan Drake Collection, яку роздавали весною 2020 року. Потім, вже у березні 2021 року в цю програму потрапила гра з назвою Ratchet & Clank, яку до речі, досі можна забрати у свою […]


Новини партнерів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: