Site icon Pingvin.Pro

Valve пропонує Oculus “встати безпечно”

Oculus і Valve по-різному бачать майбутнє віртуальної реальності: тоді як Oculus Rift фокусується в основному на отриманні досвіду віртуальної реальності в положенні сидячи, розробники Valve хочуть, щоб користувач мав можливість не тільки вставати, але і переміщатися в просторі. Проте, не дивлячись на різницю в підходах, компанія Valve пропонує розробникам Oculus Rift використовувати систему Chaperone. Ця система включає в себе набір функцій, що забезпечують безпеку користувачів під час переміщення по віртуальному простору в окулярах, що дозволяє уникнути отримання травм при зіткненні з предметами.




HTC Vive

Для безпечного та комфортного дослідження віртуального світу гарнітура HTC Vive пропонує використовувати контролери, які сканують простір в 3D, щоб користувач не натикався на меблі та інші предмети, графічно виділяючи їх. Поєднання кімнатного трекера і камери Vive дає можливість бачити не тільки предмети, а й людей, не знімаючи гарнітури. За задумом Valve, користувач, надівши окуляри, повинен бути в змозі без зусиль знайти стілець і сісти на нього або ж мати можливість випити склянку води.

Компанія Valve завжди з повагою ставиться до інших платформ і вважає, що рішення обміну технологіями з Oculus Rift представляє інтерес для обох компаній, у тому числі й комерційної вигоди.