AMD опублікувала в своєму блозі новину про перезапуск GPUOpen з абсолютно новим дизайном для розробників, продовжуючи розвивати інновації через відкриті стандарти. Щоб відсвяткувати перезапуск, компанія випускає нові інструменти і технології GPUOpen щодня протягом цього тижня.
- Pingvin Pro запускає базу даних смартфонів українською мовою!
- Unreal Engine 5 стане доступним для Android та iOS
- AMD представила доступні процесори Ryzen 3 для ПК
- AMD представила нові процесори сімейства AMD EPYC 2
Перший випуск GPUOpen включає розширення AMD FidelityFX, інструментарію з відкритим вихідним кодом, який полегшує розробникам додавання високоякісних ефектів постобробки в ігри.
GPUOpen: Чотири нові ефекти:
- Відображення простору екрана FidelityFX: реалізація стохастичних відображень простору екрана (SSSR) забезпечує високоякісні відображення з мінімальними витратами завдяки оптимізованому обчислювальному шейдеру і шумозаглушенню, оптимізованому для архітектури RDNA.
- FidelityFX Ambient Occlusion: комбінована адаптивна обчислювальна оклюзія довкілля (CACAO), оптимізована для архітектури RDNA. Цей ефект допомагає динамічно й ефективно поліпшити зовнішній вигляд об’єктів залежно від впливу на них довколишнього світу.
- FidelityFX HDR Mapper: оптимізований для використання з дисплеями AMD FreeSync Premium Pro, Luminance Preserving Mapper (LPM), забезпечує чудове тональне відображення в широкій гамі або розширеному динамічному діапазоні (HDR) в іграх.
- FidelityFX Downsampler: оптимізований для архітектури RDNA, Single Pass Downsampler (SPD) на базі обчислювальних шейдерів генерує текстурні рівні MIP з використанням асинхронних обчислень для досягнення оптимальної продуктивності.
Крім того, AMD також випустила нові демоверсії, доступні для завантаженням за посиланням.
FEMFX, бібліотека AMD з відкритим вихідним кодом для відображення фізики матеріалів, що деформуються, дозволяє розробникам ігор підняти реалізм на новий рівень. Завдяки TressFX розробники зможуть використовувати в іграх технологію реалістичної візуалізації волосся та хутра і техніку імітації.
Перезапуск GPUOpen стане кульмінацією першого віртуального заходу AMD для розробників, який відбудеться цієї п’ятниці, 15 травня. В його рамках інженери компанії AMD поділяться своїми знаннями з різних тем у серії записаних відео. Від Radeon ProRender 2.0 до новітніх інструментів у наборі інструментів AMD Radeon.