Головна » Технології / Новини ІТ » Головний архітектор Gaming Solutions розповів чому перейшов із Alienware до AMD

У липні 2019 р. Френк Азор (Frank Azor), співзасновник Alienware, був призначений на посаду головного архітектора ПЗ підрозділу Gaming Solutions компанії AMD. Тепер Френк відповідає за розробку і проектування інноваційних ігрових рішень і стратегій з використанням інтелектуальної власності AMD.



Спочатку Френк працював в Alienware на посаді інженера. А потім займав керівні пости у відділах продажів і маркетингу, присвятивши два десятиліття успішному розвитку цієї компанії. Френк сприяв успішній інтеграції Alienware у Dell і продовжив своє кар’єрне зростання, найвищим щаблем якого стала посада віцепрезидента і генерального директора з преміальних споживчих брендів і бізнесу компанії Dell, включаючи серії продуктів XPS, Alienware і G-Series.

За той нетривалий час, що Френк пропрацював в AMD, він входив у курс справ і звикав до своєї нової посади. З огляду на багатий досвід нового керівника в ігровій індустрії багатьох цікавлять його плани в AMD і те, як його робота на новій посаді змінить підрозділ AMD з розробки комп’ютерних ігор. Знайшовши час для розмови, Френк розповів, що означає для нього ця нова посада і чому він відчув необхідність змін, що це означає для AMD. Також він поділився своїми сподіваннями на майбутнє ігрових продуктів AMD.

Головний архітектор Gaming Solutions розповів чому перейшов із Alienware до AMD

Чому ви перейшли в AMD, пропрацювавши 21 рік в Alienware, і чому саме зараз?

Я вважаю, що вчинив на ігрову індустрію максимально можливий вплив, працюючи в Alienware, коли вона була приватною компанією. А також у підрозділі OEM компанії Dell після злиття. У мене є грандіозні задуми, які можуть бути реалізовані тільки компанією, що володіє комплексною екосистемою інтелектуальної власності на центральні, графічні та гібридні процесори, чипсети і програмне забезпечення. AMD — єдина компанія, яка наразі має такий портфель інтелектуальної власності на високоефективні технології. Причому, ключові розробки лідирують у всіх сегментах грального обладнання, включаючи ПК, консолі, хмарні рішення і мобільні пристрої.

Співробітники AMD відкриті для нових можливостей, які я бачу в галузі. Я бачу переваги, які вони принесуть ґеймерам, і ресурси, які допоможуть досягти поставленої мети. Це унікальна можливість для всіх нас, але перш за все для ґеймерів, які розуміють, що AMD є для них унікальним постачальником технологій, і я з нетерпінням чекаю можливості показати їм новинки, над якими ми працюємо.

Головний архітектор ПЗ підрозділу Gaming Solutions — незвична назва посади. Як вона з’явилася? Що вона означає з точки зору ваших посадових обов’язків?

Роль, яку я відіграю в AMD та ігровій індустрії, є унікальною і першою у своєму роді у багатьох відношеннях. З цих причин спочатку не було очевидно, якою має бути назва посади, але в кінцевому підсумку ми вирішили обрати «головний архітектор ПЗ підрозділу Gaming Solutions». Компанія AMD вважає докладні відомості про мою нову посаду конфіденційними, тому я не можу поділитися занадто багатьма подробицями. Можу лише сказати, що ви можете очікувати від мене і моєї команди проривів та інновацій, перш за все зосереджених на потребах ґеймерів.

Як ви оцінюєте перспективи підрозділу Gaming Solutions від AMD з розробки комп’ютерних ігор?

Поки лише можу сказати, що не знаю жодної компанії, яка приділяє стільки уваги ґеймерам. У порівнянні з конкурентами, AMD створює більш спеціалізовані ігрові системи, якщо розглядати консольні ігри, ігри на ПК і хмарні гри, а також нещодавно оголошену угоду з Samsung, яка посилить наші позиції у сегменті мобільних пристроїв. Компанія AMD унікальна тим, що має в своєму розпорядженні велику екосистему власних технологій для залучення ґеймерів, і це єдина компанія, яка використовує дані технології практично у всіх наразі відомих напрямах індустрії комп’ютерних ігор. Це дає нам нескінченні можливості подальшого поліпшення ігрового процесу за допомогою набору інструментів, який не доступний жодній іншій компанії. Я планую вигідно використовувати цей успіх та інтелектуальну власність, щоб сприяти подальшому розвитку ігрової індустрії за допомогою інновацій, які сьогодні здатна запропонувати ґеймерам тільки компанія AMD.

Чи відчуваєте ви особливе хвилювання щодо якихось аспектів роботи на новій посаді?

Найважчою частиною рішення про перехід в AMD було залишити колектив Alienware і Dell, який став для мене великою родиною. Ми злагоджено працювали, досягаючи неймовірних успіхів протягом багатьох років. Це просто видатні професіонали. Я переймався, що в AMD не буде тієї сімейної атмосфери, в якій я працював раніше, але всього через кілька тижнів на новій посаді мені було дуже приємно переконатися в необґрунтованості своїх побоювань. Прекрасні, гостинні та кваліфіковані співробітники AMD справили на мене неймовірне враження. Вони хочуть досягати успіху і готові витрачати свої зусилля, мізки і час тією мірою, в якій це необхідно для досягнення мети. Я знайомий із цією корпоративною культурою. Мені неймовірно цікаво познайомитися з людьми, залученими в цей процес, і самому стати його частиною.

Чи можете ви розповісти нам про проекти, над якими працюєте зараз? Чи є у вас новини про новинки, які вийдуть найближчим часом?

Я пропрацював у компанії усього кілька тижнів. Поки я намагаюся дізнатися якомога більше, але те, що я дізнаюся про проекти, які перебувають у розробці, включаючи ті, про які ми оголосили з такими партнерами, як Microsoft, Sony і Google, і ті, про які ще маємо оголосити, було просто дивовижним. Співпраця з такими відомими компаніями і чудовими фахівцями є для мене величезним привілеєм, про який раніше я не міг і мріяти.

Як ви застосовуєте раніше накопичені знання і досвід на своїй нинішній посаді?

Я все більше дізнаюся, наскільки складними є проектування та розробка мікросхем і їхня програмна підтримка. Протягом усієї своєї кар’єри я займався продажем мікросхем, а на новій посаді до мене поступово приходить глибоке розуміння процесів проектування і розробки. Просто дивовижно, наскільки талановиті, працелюбні та кваліфіковані ці фахівці. Тому зараз я просто слухаю, намагаючись дізнатися якомога більше. Щодня я повертаюся додому з офісу з головним болем від величезної кількості нової інформації, але я в повному захваті. Мені подобається вчитися, і я дізнаюся багато.

Ви — завзятий ґеймер. У що зараз граєте?

За останні кілька тижнів я грав мало, оскільки переходив у нову компанію і на нову посаду. Але я пообіцяв своїм синам, що у вихідні ми обов’язково пограємо у Fortnite. А взагалі, я багато грав у Cities Skyline. Незважаючи на те, що ця гра стара, вона — одна з моїх улюблених. Я просто в захваті від Age of Empires 4 і в очікуванні виходу цієї гри провів багато часу, граючи в її стару версію AOE3!

Комплексна екосистема дозволяє партнерам побудувати повноцінну високопродуктивну систему AMD, яка постійно вдосконалюється з урахуванням потреб ґеймерів; міцна корпоративна культура сприяє розвитку нових технологій та інновацій в ігровому підрозділі AMD, і з приходом Френка майбутнє ігрового сегмента компанії бачиться блискучим.

Про компанію AMD

Більше 50 років AMD впроваджує інновації в області високопродуктивних обчислень, графіки і технологій візуалізації – створюючи найважливіші блоки для ігор, мультимедійних платформ і центрів обробки даних. Сотні мільйонів споживачів, включаючи провідних представників бізнесу з переліку Fortune 500 і найкращі дослідницькі лабораторії в усьому світі, покладаються на технології AMD, щоб поліпшити якість свого життя, роботи та ігор. Співробітники AMD в усьому світі сфокусовані на створенні чудових продуктів, які розширюють рамки звичного.

Поділитися:

Оцініть чи сподобалась Вам новина :)

1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок [3 оцінка(и), середня: 5,00 з 5]

Новини партнерів

E-mail розсилка Pingvin Pro

Якщо Ви хочете отримувати статті по e-mail, пропонуємо підписатися на нашу електронну розсилку. Просто введіть свій e-mail нижче та натисніть кнопку «Підписатися».

Яку суму на місяць Ви готові платити за сайт без реклами?

Переглянути результати

Схожі новини

Новини ІТ

Radeon Image Sharpening став доступний для серій RX 400 та RX 500

Технологія Radeon Image Sharpening (RIS) вже доступна для відеокарт AMD Radeon RX 570, RX 580 і RX 590, а також RX 470 і RX 480. Компанія AMD випустила новий драйвер Radeon Software Adrenalin Edition. Він дозволить ґеймерам насолоджуватися такими ж приголомшливими ультрачіткими зображеннями, які надають відеокарти серії Radeon RX 5700 в широкому спектрі ігор класу […]


Новини ІТ

AMD випустила оновлення для процесорів Ryzen 3-го покоління

Вчора, компанія AMD анонсувала комплексне оновлення для процесорів AMD Ryzen 3-го покоління, яке оптимізує їх характеристики на ПК не тільки при розгоні, але і в режимі очікування. Також вийшло нове оновлення набору засобів SDK для моніторингу. BIOS, засновані на відновленні AGESA 1003ABBA, були випущені для партнерів-виробників материнських плат. Очікується, що прошиті BIOS будуть доступні приблизно […]


Новини партнерів

Улюблене 0
Відкрити сторінку улюбленого Продовжити перегляд