Site icon Pingvin.Pro

Ігрові консолі формують 78% прибутку корпорації Sony

Японський виробник електроніки Sony несподівано отримав прибуток за рахунок сильних продажів ігрових консолей PlayStation 4. Однак компанія знизила прогноз по річних доходах і повідомила про передбачуване підвищення збитків в підрозділі з випуску датчиків зображення, передає The Wall Street Journal.




У першому фінансовому кварталі, що завершився в кінці червня 2016 року, виручка Sony впала на 11% до 1,6 трлн ієн ($ 15,6 млрд). Чистий прибуток Sony склав 21,2 млрд ієн ($ 206 млн), що в чотири рази менше прибутку річної давності. Аналітики очікували від корпорації збитки через несприятливі коливання валютних курсів і проблем на ринку фотосенсорів.

Підрозділ Sony, що відповідає за чіпи, в квітні-червні 2016 року зафіксував операційний збиток у розмірі 43,5 млрд ієн ($ 423 млн). За підсумками поточного року також очікуються збитки в цьому бізнесі, проте їх розмір, як повідомив виробник, може виявитися вище, ніж прогнозувалося спочатку, через зміцнення ієни.

Ігровий підрозділ Sony в першому фінансовому кварталі отримав прибуток в 44 млрд ієн ($ 427 млн) проти 19,5 млрд ієн прибутку роком раніше. Обсяг телефонного бізнесу скоротився на третину до 185,9 млрд ієн ($ 1,8 млрд), що в Sony зв’язали з падінням продажів смартфонів середнього рівня, а також пристроїв в неприбуткових регіонах. Завдяки заходам оптимізації мобільного бізнесу Sony вдалося позбавити його від збитків.

За підсумками поточного фінансового року Sony прогнозує 7,4 трлн ієн ($ 74,1 млрд) виручки, що на 8,7% менше, ніж компанія передбачала раніше.