Головна » Технології / Новини ІТ » Кількість користувачів соцмереж вперше перевищила 4 млрд осіб

Зараз понад 4 млрд людей у всьому світі користуються соціальними мережами щомісяця, і в середньому близько 2 млн нових користувачів приєднуються до них щодня. Люди також проводять більше часу в соціальних мережах. Типовий користувач зараз витрачає приблизно 15% свого життя на соціальні платформи. Однак соціальні мережі – не єдиний аспект цифрових технологій, що надає вражаючі результати.




Новий жовтневий глобальний статистичний звіт Digital 2020 року, підготовлений в партнерстві з Hootsuite, показує, що підключені технології продовжують відігравати все більш важливу роль в різних аспектах повсякденного життя людей.

Головні показники:

  • Загальна чисельність населення світу: 7.81 млрд
  • Кількість людей, що використовують мобільні телефони по всьому світу: 5.20 млрд
  • Глобальні інтернет-користувачі: 466 млрд
  • Користувачі соціальних мереж по всьому світу: 4.14 млрд

Щоб уявити ці цифри в перспективі, понад дві третини людей у світі зараз користуються мобільними телефонами (67 %), в той час як майже 60 % усіх людей на Землі зараз користуються Інтернетом. Тим часом, всього три місяці тому, проникнення соціальних мереж перевищила 50 % позначку. Але останні дані показують, що цей показник вже підскочив майже до 53 %.

Близько 9 з 10 користувачів Інтернету в усьому світі заходять у мережу через мобільні пристрої, але дві третини, як і раніше, підключаються через комп’ютери.

Однак коли доходить до соціальних мереж, користувачі явно обирають мобільні пристрої. Аналіз Kepios показує, що 99 % користувачів соціальних мереж у світі отримують доступ за допомогою мобільних пристроїв. Але тільки кожен п’ятий використовує ноутбук або настільний комп’ютер.

Зростання соціальних мереж прискорюється

Число людей, що використовують соціальні мережі по всьому світу, зросло до 4.14 млрд в жовтні 2020 року. І цей показник вперше у цьому кварталі перевищив знаменний рубіж в 4 млрд користувачів.

Аналіз, проведений Kepios, показує, що понад 450 млн осіб почали користуватися соціальними мережами за останні 12 місяців, що відповідає щорічному зростанню більш ніж на 12 %. Це означає, що в середньому понад 14 осіб почали використовувати соціальні мережі щосекунди, що навіть вище, ніж у минулому кварталі.

У період з липня по вересень, соцмережами почало користуватися на 180 млн осіб більше. Багато в чому зростання використання соціальних мереж в цьому кварталі є прямим результатом нових звичок, які люди придбали під час карантину COVID-19. Разом з тим очікується, що загальна кількість користувачів знову впаде, коли люди повернуться до свого звичнішого життя.

Екранний час користувачів збільшується

Згідно з даними, кількість часу, який люди проводять в Інтернеті, значно збільшився протягом 2020 року. Частково через звички, які люди набули під час карантину.

Останні дані GlobalWebIndex показують, що в період з квітня по червень 2020 року типовий користувач Інтернету проводив в мережі майже 7 годин на день. На соціальні мережі припадає більше однієї третини нашого часу, пов’язаного з підключенням до Інтернету, і тепер люди проводять в соціальних мережах в середньому майже 2.5 години на день. У сукупності це означає, що зараз світ витрачає більше 10 млрд годин на день на використання соціальних мереж, що відповідає більш ніж 1 млн років людського існування.

Ми також проводимо більше часу за переглядом телебачення. Тепер користувачі Інтернету в усьому світі дивляться в сукупності, в середньому, 3½ години телевізійного контенту на день на мовних станціях, кабельних каналах і потокових інтернет-платформах.

Останні дані GlobalWebIndex показують, що користувачі Інтернету в усьому світі тепер проводять в середньому 1.5 години на день за переглядом таких платформ, як Netflix і Disney +. В порівнянні з 2 годинами в день, які вони проводять за переглядом мовних і кабельних каналів.

Соціальні платформи стрімко ростуть, збільшуючи користувачів

Instagram

Практично на всіх провідних соціальних платформах світу за останні три місяці спостерігалося значне зростання аудиторії. Instagram додав найбільшу кількість нових користувачів у період з липня по вересень 2020 року. При цьому отримавши навіть вищі показники зростання, ніж Facebook.

Власні інструменти компанії показують, що аудиторія Instagram зросла більш ніж на 76 млн за останні три місяці і до початку жовтня 2020 року сягнула 1.16 млрд осіб. Для прикладу, глобальна аудиторія Facebook за той же період зросла лише на 45 млн, хоча його загальна аудиторія в 2.14 млрд все ще майже вдвічі більша, ніж в Instagram. Однак, якщо Instagram зможе зберегти таку динаміку в найближчі тижні, є велика ймовірність, що платформа обжене WeChat і стане п’ятою за величиною аудиторією соціальних мереж у світі.

Tencent

Tencent повідомив про квартальне зростання всього на 0.3% сукупної аудиторії WeChat і Weixin в своєму останньому звіті про доходи. Це означає, що Instagram зараз зростає приблизно в 20 разів швидше, ніж найкраща платформа Китаю. Але Instagram – не єдина платформа, яка швидко зростає.

Snapchat

Snapchat показав найбільший відносний приріст в цьому кварталі. Тепер рекламодавці можуть охопити більше користувачів на понад 9%, ніж ще три місяці тому. Додавання 36 млн нових користувачів у період з липня по вересень збільшило глобальну аудиторію Snapchat до 433 млн. З 16 млн нових користувачів, на Індію припадала майже половина глобального зростання Snapchat в цьому кварталі. Можливо, в результаті недавньої заборони TikTok урядом Індії.

Snapchat також зауважив цікавий зсув в демографії за останні кілька місяців. Дівчата у віці від 13 до 17 років зараз складають найбільшу частку аудиторії платформи. Тоді як жінки у віці від 25 до 34 років були найбільшою демографічною аудиторією ще три місяці тому.

Twitter

Інструменти Twitter також повідомили про вражаюче зростання аудиторії за три місяці до жовтня. Але додавання 27 млн користувачів не компенсує навіть половини з 61 млн користувачів, втрачених платформою в попередньому кварталі.

TikTok

Влітку уряд Індії заблокував платформу. В результаті вона втратила понад 200 млн користувачів. Однак, попри це і невизначеність у США, TikTok все ж вдалося отримати понад 80 млн нових користувачів за межами Індії. І це в період з липня по вересень 2020 року.

За останніми даними, світова аудиторія TikTok становить 689 млн осіб. Але нещодавні тенденції зростання припускають, що кількість вже ймовірно перевищила 700 млн.

Цифрові технології для користувачів на робочому місці

Електронна пошта залишається одним з найбільш широко використовуваних каналів для спілкування на роботі, але навіть тут вік грає основну роль як у прийнятті, так і у використанні.

Більше 90 % респондентів у віці до 45 років використовують електронну пошту щотижня. Але майже кожен п’ятий респондент у віці від 55 до 64 років говорить, що користується електронною поштою рідше одного разу на тиждень.

Разом з тим, приблизно 9 з 10 респондентів покоління Z кажуть, що вони використовують платформи обміну повідомленнями, як-от WhatsApp і Slack, для щотижневого спілкування зі своїми колегами. Але лише половина респондентів у віці від 55 до 64 років інтегрували ці платформи у своє повсякденне життя.

Понад 4 з 5 співробітників у віці від 16 до 24 років говорять, що спілкуються з колегами через соцмережі щотижня. Люди у віці від 25 до 34 років рідше використовують соцмережі для спілкування з колегами, ніж люди віком від 16 до 24 років.

Відеоігри та кількість користувачів

Відеоігри – одна з найулюбленіших розваг у світі. За даними, приблизно 7 з 8 користувачів Інтернету у всьому світі грають в ігри. Ці дані свідчать про те, що сьогодні у відеоігри грають близько 3½ млрд людей у ​​всьому світі. Причому три чверті з них грають в ігри на своїх смартфонах. Ба більше, популярність ігор незмінно висока у всіх країнах і у всіх вікових групах.

Понад дві третини бебі-бумерів з доступом до Інтернету грають у відеоігри. Причому жінки у віці від 55 до 64 років навіть частіше стають ґеймерами, ніж їхні однолітки-чоловіки. І хоча в інших вікових групах чоловіків трохи більше, ніж жінок, останні дані явно руйнують стереотип про гру як про діяльність, в якій домінують чоловіки. Цікаво відзначити, що в Європі і США рівень поширення відеоігор нижче, ніж в решті світу.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:

Новини партнерів

Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Яка найкраща прошивка для Android?

Переглянути результати

E-mail розсилка Pingvin Pro

Якщо Ви хочете отримувати статті по e-mail, пропонуємо підписатися на нашу електронну розсилку. Просто введіть свій e-mail нижче та натисніть кнопку «Підписатися».

Схожі новини

Новини ІТ

Sony назавжди заблокувала профілі гравців PS5, які продавали доступ до PS Plus Collection

На початку осені, японська компанія Sony анонсувала PS Plus Collection. Це збірник проєктів, який доступний передплатникам PlayStation Plus на PS5. Переважно, він містить хіти та ексклюзивні ігри для PlayStation 4. Зокрема, це Days Gone, God of War чи Bloodborne. Деякі з перших власників ігрової консолі PS5 вирішили підзаробити на цьому, але отримали суворе покарання. Підписуйтесь […]


Новини ІТ

В месенджері Telegram з’явився новий вид шахрайства

МВС України повідомило про новий вид шахрайства, який зараз розповсюджується у месенджері Telegram. Як це працює та як вберегтися, дізнайтеся у статті Pingvin Pro. Підписуйтесь на наш Telegram-канал У Viber розповсюджують шахрайські посилання Шахраї крадуть гроші і персональні дані українців через Zoom Шахрайський додаток з Google Play викрав у користувача $ 20 тис. Шахрайство полягає […]


Новини партнерів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: