На конференції Oculus Connect, компанія Oculus VR, відома своїм шоломом віртуальної реальності Oculus Rift, і яка зараз належить Facebook, представила навушники Oculus Earphones, а також розповіла про своє бачення “віртуального веба” (VR Web) та про контролер Oculus Touch.
Також в рамках конференції Oculus Connect були оголошені подробиці про вихід контролера Oculus Touch. Нагадаємо, контролер Oculus Touch був анонсований ще в червні 2016 року. Він призначений для шолома віртуальної реальності Oculus Rift і покликаний забезпечити “природне” управління віртуальною реальністю за допомогою відстеження руху рук користувача.
Система Oculus Touch складається з пари сенсорів і маніпуляторів, які здійснюють введення за допомогою відстеження руху, а також обладнаних фізичними елементами управління і системою зворотної тактильної віддачі. Елементи управління включають аналоговий курок, кнопки і аналоговий джойстик. Контролер розпізнає різні положення рук і жести, включаючи вказування, для додаткових можливостей управління. Тепер стало відомо, що старт продажів Oculus Touch призначений на 6 грудня 2016 року. Ціна ґаджета складе $ 199. За додаткові $ 79 можна отримати третій сенсор, який забезпечить повну свободу руху в межах кімнати, як у HTC Vive. З 10 жовтня можна беде оформити попереднє замовлення.
Ну і останньою, але не менш важливою новинкою, вартою уваги, став “віртуальний веб” (VR Web). Зокрема, був анонсований JavaScript-фреймворк ReactVR для створення контенту, адаптованого для VR Web. Також розробники розповіли про спеціальний інтернет-браузер під кодовою назвою Carmel, орієнтованому саме на VR Web. Браузер Carmel буде повністю оптимізований під віртуальну реальність.
Як очікується, превью-версія Carmel для розробників стане доступна в найближчому майбутньому і зможе запускатися на будь-якому пристрої Oculus. Він дозволить займатися веб-серфінгом в шоломі віртуальної реальності. Відзначається, що бачення VR Web відображає початкову концепцію відкритого інтернету – без установок і тривалих завантажень, а аудиторія охопить будь-якого користувача з ноутбуком або смартфоном. Як приклади наводяться легке створення контенту зі сферичними фото й інтерактивного контенту, з яким користувач може швидко опинитися (віртуально) всередині рекламованого автомобіля.