Головна » Технології / Новини » PlayStation 5: представили перший рекламний ролик консолі нового покоління українською мовою

PlayStation опублікувала перший глобальний рекламним ролик, в тому числі й українською мовою, що демонструє винятковий ігровий процес, який гравці зможуть випробувати на новій консолі PlayStation 5.




Перший рекламний ролик PlayStation 5 демонструє, як функції нової консолі оживають через очі та рухи молодої жінки. Все починається, коли вона йде по замерзлому озеру, відчуваючи тріск льоду під своїми ногами. Коли персонажу загрожує небезпека, раптова поява кракена на крижаній поверхні демонструє тактильний зворотний зв’язок, який можна відчути за допомогою бездротового контролера DualSense для консолі PlayStation 5.

Потім персонаж реагує на звуки, що чує з усіх боків – чи то спереду, збоку, зверху або ззаду – демонструючи нову технологію об’ємного звуку Tempest 3D AudioTech. У фіналі ролика героїня натягує лук і натяг її тятиви – це те, що користувачі відчують завдяки адаптивним триґерам бездротового контролера DualSense.

PlayStation 5 (Play Has No Limits)

Розробники поділилися, як адаптивні триґери та тактильний зворотний зв’язок забезпечують нові враження від гри на PlayStation 5

«Точність тактильного зворотного зв’язку дозволяє нам робити найрізноманітніші речі. В Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ми будемо натякати гравцям, з якого напряму виходять атаки, забезпечуючи тактильний зворотний зв’язок з відповідного напряму на бездротовому контролері DualSense. Наприклад, коли ви утримуєте відповідну кнопку, щоб нанести Удар Венома, ви відчуваєте, як біоелектрика Людини-павука потріскує з лівого боку контролера, досягаючи кульмінації в правій стороні при ударі».

Браян Хортон, креативний директор Marvel’s Spider-Man: Miles Morales

«Основне застосування адаптивних триґерів бездротового контролера DualSense в Ghostwire: Tokyo – це «активні» дії – постріли або спрацьовування чого-небудь – і ми також використовуємо їх для створення відчуття віддачі. Тактильний зворотний зв’язок, у порівнянні з функцією вібрації попередніх поколінь, дозволяє нам використовувати набагато ширший діапазон, починаючи від дуже сильної вібрації, яка є набагато потужнішою, ніж раніше, до надзвичайно легкого рівня. Таким чином, ми можемо запропонувати гравцям дуже докладні, «текстуровані» нюанси. Через це наш підхід відрізняється – це більше не тимчасовий або постійний рівень вібрації, він дозволяє нам ретельно налаштовувати зворотний зв’язок протягом всієї гри».

Кендзі Кімура – режисер гри Ghostwire: Tokyo

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:
Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Підтримати сайт

Buy Me a Coffee

Схожі новини

Пристрої

Крутий геймпад для ігор: чому заощаджувати на покупці не варто

Усі геймери погодяться з твердженням, що грати зручніше з геймпадом. Не має значення, до якого пристрою ви його під’єднуєте: персональний комп’ютер, Смарт-ТВ, ноутбук. Ба більше, можна купити геймпад навіть для планшета чи смартфона. Надійні джойстики від відомих виробників пропонують не лише швидку реакцію, а й багато цікавого функціоналу. Втім, нерідко покупці спокушаються доступними цінами на […]


Ігри

Значення символів на ґеймпадах консолей PlayStation

Серія ґеймпадів DualShock та сучасний DualSense – це контролери, що супроводжують ігрові консолі Playstation протягом усіх її поколінь. Перший PS Controller побачив світ у 1994 разом із релізом PSone у Японії та з тих часів сильно еволюціонував. Традиційно незмінними залишаються лише зображення на кнопках. Підписуйтесь на наш Telegram-канал Для чого Ірак купував тисячі консолей PlаyStаtion […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: