Site icon Pingvin.Pro

Ранні тести Xbox One X дають змогу глянути на потенціал консолі

Випуск Xbox One X цієї осені ознаменує прихід найпотужнішої консолі на ринок з його потужним графічним процесором у 6 терафлопси (6000 джіфлопсів). Нам доведеться трохи зачекати, щоб отримати всеосяжний погляд на те, щоб зрозуміти як це грати у 4K ігри. Але новий звіт від ресурсу Digital Founding на Eurogamer пропонує дивовижний погляд на деякі ранні контрольні показники, які дають змогу глянути на потенціал цієї консолі.




Як пояснив Річард Ліідбеттер (Richard Leadbetter) із Digital Founding, тести, наведені у звіті, отримані від розробників, є ранніми та представляють початкові порти існуючих ігор для цієї консолі. Адже вона, у свою чергу, може тягнути роздільну здатність ігор у 4K. І попри те, що ті дев’ять ігор є неназваними, вони перераховані у прикладах порівняльного аналізу. Ліідбеттер зміг зробити кілька здогадок про ідентичність декількох  ігор на основі наданих деталей. Тобто тип рушія, цільова роздільна здатність, жанр, тощо.

Що там з оптимізацією?

Не зважаючи на відсутність оптимізації ігор для нового обладнання, ранні стандарти показують деякі цікаві результати. На приклад, найчастіше у грі Forza Motorsport 7 (графік B) при роздільній здатності у 4K можна було досягти приблизно 91 кзс (кадр за секунду). Це означає використання лише 65.9% доступної потужності графічного процесора. Це можна порівняти із Xbox One, яка немає підтримки роздільної здатності 4К, при максимально можливих 60 кзс.

Xbox One X

Деякі графіки у тесті зображуються на основі порівняння консолей різних поколінь одної компанії Microsoft. Не варто також забувати, що усі ігри для Xbox One X мають іти при роздільній здатності 4К. Вони поки що, не є повістю оптимізовані саме під це залізо. А от попередня консоль, Xbox One має усі ігри повністю оптимізованими. Однак немає підтримки такої великої роздільної здатності, яка є у новій ігровій консолі компанії.