Site icon Pingvin.Pro

Розробники представили костюм віртуального ґеймера

Студенти-інженери з Рочестерського університету США представили проект костюма для віртуального ґеймера, що дозволяє повністю зануритися в VR-середу. Костюм сумісний з Microsoft Kinect, Oculus Rift і HTC Vive.




Розроблений інженерами костюм зовні виглядає, як легкий бронежилет. Кожен його відсік забезпечений невеликим вібруючим мотором, а рукава оснащені акселерометром. Режим вібрації забезпечує власникові костюма, за словами розробників, повний спектр реалістичних відчуттів у VR-середовищі. Припустимо, у віртуальній реальності людини торкається гілка дерева, і в цей же час він буде відчувати фізичний дотик. Акселерометри призначені для точного відстеження позицій і рухів тіла людини.

«Головною проблемою зараз є те, що віртуальне середовище поки не співвідноситься з реальним пересуванням людини. Датчики, що відстежують рух, дозволять реально встати зі стільця і ??прогулятися», – пояснив один з розробників костюма Люціан Коупленд.

Разом зі своїми колегами Морганом Сінко і Джорданом Бруксом він забезпечив сумісність розробки з різними технологіями. Костюм за допомогою кабелю через ПК можна буде підключити до Oculus Rift або шолому віртуальної реальності Vive, що розробляється HTC спільно з Valve. Поточна версія костюма також підключається до Microsoft Kinect.

Ще однією проблемою аксесуарів віртуальної реальності, за словами розробників, є випробовуваний користувачами дискомфорт: заколисування, нудота. Максимально наближений до реальності досвід у костюмі теоретично позбавить ґеймерів від цих мук. Коли “VR-обладунки” з’являться на прилавках магазинів, поки невідомо. На їх розробку інженери зібрали гроші за допомогою краудфандінга, заснувавши компанію Nullspace ВР. Однак на масове виробництво костюма потрібні набагато більші кошти.