Site icon Pingvin.Pro

Sony розказала про особливості PlayStation 5

Sony PS5 / PlayStation 5

Компанія Sony вчора провела YouTube-трансляцію на якій Марк Черні (Mark Cerny), провідний системний архітектор PlayStation 5, розказав про консоль нового покоління. Він розказав про технічні аспекти консолі – наскільки швидкою вона буде і що вона зможе запропонувати своїм користувачам. В основному, велику увагу приділили швидкісному SSD диску, графіці від AMD з підтримкою трасування променів та 3D-аудіо.




Швидкий твердотільний накопичувач

Як розказував Марк у своїй презентації, надшвидкісний твердотільний накопичувач для PS5 і вбудована система введення/виведення були розроблені з метою усунення перешкод для ігор, зокрема під час їхнього завантаження. Ігрові процеси зможуть бути плавними і динамічними з майже миттєвою швидкою подорожжю по великих ігрових світах. Ця покращена швидкість дозволить розробникам ігор створювати великі, багатші світи без традиційних обмежень, таких як час завантаження, а також дозволить ґеймерам витрачати більше часу на ігри, ніж на їхнє очікування.

Графіка в іграх на консолі PlayStation 5

Він також розказав про нові можливості графічного процесора. Додаткова потужність забезпечить високу роздільну здатність в іграх. Проте, було приділено велику увагу новій функції, яка покращує візуальні ефекти ігор – трасування променів. Трасування променів імітує, як світло рухається в реальному житті, і як вони відбиваються від різних поверхонь. Ігри, що використовують цю функцію, будуть рендерити об’єкти набагато точніше і з підвищеною реалістичністю. Вода, скло, заломлення світла, волосся персонажа тощо будуть виглядати реалістичнішими.

Тривимірний звук

PS5 також надасть набагато глибші відчуття занурення в тривимірний звук. Візуальні ефекти, звичайно, необхідні для ігрового процесу, але компанія вважає, що аудіо також грає важливу роль. Вона прагнула забезпечити чудове звучання для всіх користувачів, а не тільки для тих, хто володіє високоякісними акустичними системами. Тому було розроблено спеціальний рушій для 3D-звуку, який володіє потужністю і ефективністю для ідеального відтворення звуку. Завдяки такому аудіо, звуки, які ви чутимете під час відтворення, забезпечать краще відчуття присутності і локальності. Ви зможете чути, як краплі дощу падають на різні поверхні довкола вас, і ви зможете точно визначити, де саме ховається ворог.

Окрім цього, Марк заявив, що функція зворотної сумісності працює добре. Нещодавно було переглянуто 100 кращих ігор для PS4, ранжируваних за часом відтворення, і очікується, що майже усі вони будуть відтворюватися і на PS5. З більш ніж 4000 випущених ігор для PS4, розробники PS5 продовжать тестування зворотної сумісності. Однак, варто відзначити, що на YouTube-трансляції ми не побачили якихось прикладів, які саме ігри вийдуть на консоль нового покоління та не побачили саму консоль. Видно, Sony буде потрохи розказувати про неї впродовж цілого 2020 року аж до середини осені, коли ми зможемо вже її придбати до Різдвяних свят.

PlayStation 5 – технічні характеристики

Процесор x86-64-AMD Ryzen / Zen 2
8 ядер / 16 потоків => до 3.5 ҐГц
Графіка AMD Radeon на базі рушія RDNA 2
підтримка прискорення трасування променів
змінна частота => до 2.23 ҐГц (10.3 TFlops)
ОЗП 16 ГБ GDDR6
пропускна здатність 448 ГБ/с
ПЗП 825 ГБ
5.5 ГБ/с пропускна здатність при читанні
Ігровий диск PS5 1 х Ultra HD Blu-ray (до 100 ГБ пам’яті)
Вивід відео ТБ => підтримка 4K/120 Гц, 8K, VR (HDMI 2.1)
Аудіо «Tempest» 3D AudioTech