Головна » Технології / Новини ІТ » Sony запатентувала голографічний 3D-дисплей для PlayStation, Xbox та Nintendo Switch

Компанія Sony розробляє голографічний 3D-дисплей, сумісний з ігровою консоллю PlayStation, щоб грати в 3D-ігри без 3D-окулярів. Здається, що Xbox One X та Nintendo Switch також сумісні із ним, і можливо, навіть ваш смартфон. В середині 2017 року Sony Interactive Entertainment подала заявку на патент голографічного екрана в USPTO (Бюро з патентів і товарних знаків США). Патент був опублікований 3 вересня 2019 року. Він описує технічну роботу дисплея, який може відображати голографічний контент, зокрема відеоігри.




На відміну від більшості доступних, наразі, 3D-рішень, користувачам голографічного екрана Sony не потрібно носити 3D-окуляри. Це, звичайно, велика перевага, адже ці окуляри забезпечують менший комфорт і свободу рухів під час ігор. Ба більше, їх потрібно купувати окремо, і вони досить дорогі.

Sony патент голографічний 3D-дисплей

Як працюватиме голографічний 3D-дисплей?

Для створення голографічних зображень компанія використовує випромінювач світла і велику кількість мікро дзеркал, які можуть переміщатися/нахилятися зі швидкістю блискавки, що добре для відбиття світла. Випромінюване світло модулюється таким чином, що у лівого і правого очей проектується різне зображення, тому воно сприймається як 3D.

Разом із детальним відстеженням очей також обговорюється розпізнавання особи. Таким чином, може бути визначено, скільки людей дивляться на голографічний дисплей – одна чи кілька. Камери і датчик освітленості використовуються для розрахунку відстані від ґеймера до екрана. Екран здатний розпізнавати жести, в тому числі кліпати очима, підморгувати або кивати головою.

Датчики можуть бути розміщені в будь-якому місці навколо дисплея, наприклад, у верхній частині екрана. Але також можливо, щоб всі датчики були розміщені під екраном. Таким чином, відповідно до опису патента може бути створений повноекранний дисплей без рамки.

Ґеймери можуть продовжувати рухати головами під час гри в 3D, оскільки завдяки мікро дзеркалам зображення постійно регулюється. Також можливо використовувати екран для відображення 2D. Sony навіть передбачає можливість, щоб один користувач дивився 3D-зображення, а другий – 2D. Також зазначається відображення гри віртуальної реальності через тривимірний голографічний екран.

Ігри з голограмою у 3D

Найчудовіша новина в тому, що голографічний 3D-дисплей буде сумісний з консоллю Sony PlayStation. Це дозволяє сприймати ігри PlayStation як тривимірну голограму і грати через контролер DualShock. Божевілля?! Але можливості на цьому не закінчуються, тому що також згадуються консолі Microsoft (Xbox) і Nintendo (Switch). Крім того, екран 3D повинен бути сумісний зі смартфонами, гарнітурами віртуальної реальності (VR) і гарнітурами доповненої реальності (AR).

Чи справді Sony має намір продати такий голографічний екран, поки невідомо. Можна припустити, що такий продукт в будь-якому випадку стане занадто дорогим, щоб мати його в кожній оселі. У патенті також описана можливість модульного з’єднання екранів один з одним, що ідеально підходить для великої ігрової події.

Sony вже має багаторічний досвід роботи з технологіями голограм. Японський виробник ще 10 років тому демонстрував прототип голографічного дисплея на 360° на виставці Digital Content Expo 2009 у Токіо. Цей пристрій продемонстровано в корпоративному відео нижче. До речі, Sony – не єдиний виробник, який бачить майбутнє в багатокористувацьких 3D-іграх без необхідності носити окуляри. У березні 2018 року австралійська компанія Voxon Photonics показала перший у світі 3D об’ємний дисплей з роздільною здатністю 4K. На додаток до ігор, ця технологія також корисна для освіти та медичної науки. Відео нижче демонструє можливості.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:

Новини партнерів

Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Схожі новини

Новини ІТ

Творець гри PUBG Mobile подав до суду на гру-клона, Google Play та App Store

Krafton, творець гри PUBG Mobile, звинувачує Garena Online у тому, що сінгапурський розробник ігор вкотре порушив права на інтелектуальну власність Battle Royale. Ба більше, позивається він також і до Google та Apple. Підписуйтесь на наш Telegram-канал Це не перший випадок, коли творець PUBG Mobile подає позов проти Garena Online. У 2017 році Krafton подав позов у […]


Новини ІТ

Люди проводять у своєму смартфоні не менше 4 годин на добу: дослідження 2021 року

За даними компанії з моніторингу програм App Annie, люди проводять в середньому 4.8 години на день зі своїми смартфонами. У 2020 році британський регулювальний орган Ofcom виявив аналогічну кількість витраченого часу, хоча його дослідження містило й перегляд телевізора. У звіті App Annie зазначено, що в 2021 році програми були завантажені 230 млрд разів, а на них було […]


Новини партнерів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: