Site icon Pingvin.Pro

Технологія NVIDIA DLSS з’явиться в іграх на Linux

NVIDIA DLSS

В рамках виставки Computex 2021, компанія NVIDIA спільно з компанією Valve оголосили про те, що технологія NVIDIA DLSS стане доступною на операційній системі Linux через Steam Proton. Ця технологія доступна зараз через Linux Steam Client Beta. В подальшому, вона з’явиться в стабільній версії, але як функція, яку потрібно буде ввімкнути вручну. Між іншим, керівник компанії NVIDIA також нещодавно розказав, коли варто чекати спаду цін на відеокарти.




Якщо ви не знали, технологія NVIDIA DLSS, яку вперше показали в 2018 році, допомагає покращувати ігровий процес шляхом збільшення масштабу зображень з нижчою роздільною здатністю до більш високої роздільної здатності. Тобто, картинка в іграх стає кращою, збільшується частота кадрів, і трохи знижується навантаженість на відеокарти від NVIDIA, що, як виявилося, значно популярніші за моделі від AMD. Друге покоління DLSS представили вже у березні 2020 року. Технологія доступна лише для RTX-відеокарт. З приходом NVIDIA DLSS на Linux багато чого має змінитися на цій операційній системі. А Proton – це інструмент з відкритим вихідним кодом компанії Valve для використання з клієнтом Steam. Він дозволяє ексклюзивним для Windows іграм працювати в операційній системі Linux.

«Ігрове товариство Linux співпрацює з нами, щоб вивести NVIDIA DLSS через Proton. Гравці на Linux зможуть використовувати виділені ядра штучного інтелекту на графічних процесорах GeForce RTX для підвищення частоти кадрів у своїх улюблених Windows-іграх, що працюють в операційній системі Linux».

NVIDIA