Головна » Технології / Новини ІТ » У дослідженні Opera GX взяли участь понад 190 тис. ґеймерів

В ході дослідження 191 тис. ґеймерів розповіли про свої улюблені ігрові жанри, стрімінгові переваги і навіть про напої, які вони зазвичай п’ють під час ігор і перегляду стрімів. Також сьогодні перший в світі браузер для ґеймерів Opera GX запустив онлайн-квіз, за ​​допомогою якого будь-який користувач може визначити, до якого типу він належить.




За рік з моменту презентації на конференції E3 в Лос-Анджелесі, браузер Opera GX, перший і єдиний в світі браузер для ґеймерів, вирішив дізнатися у своїх користувачів про їхні ігрові і стрімінгові звички в рамках наймасштабнішого на сьогоднішній день дослідження. У ньому взяли участь понад 190 тисяч респондентів. І ось основні отримані висновки.

Результати дослідження Opera GX

Ґеймінг з малих років

Ґеймери люблять грати як на комп’ютерах, так і на мобільних пристроях. І ця звичка формується досить рано: 34% респондентів, регулярно грають сьогодні на смартфонах і планшетах. Вони отримали у свої руки планшети ще в ранньому дитинстві, коли батьки намагалися тим самим відвернути увагу дитини. Першою грою для 24% геймерів був Mortal Kombat.

Ігрові звички ґеймерів у дослідженні Opera GX

Мало хто з користувачів готовий зізнатися в тому, скільки часу вони насправді проводять за екраном комп’ютера. Як показує досвід, те ж саме стосується й ігор. Зокрема, третина опитаних повідомили наступні показники:

  • 31% грають 3-4 години на день
  • 30% приділяють 5-6 годин на день
  • 39% приділяють іграм не менше 7 годин на день

Навіщо грати в одну гру якщо можна одразу в чотири?

В середньому, користувачі у світі грають в три або менше ігор в кожен конкретний момент часу. Насильство є загальним аспектом багатьох ігор, тому Opera запитала ґеймерів про їхнє ставлення до нього. Результати показали, що ґеймери з США і Великої Британії виявилися найменш чутливими до цього явища.

В цілому, чим більше люди проводять час за грою, тим менш чутливими вони стають до насильства. Респонденти, які грають більше 8 годин на день, виявилися нечутливими до насильства. Якщо говорити про вікові категорії, то люди у віці 18-34 також виявилися найбільш толерантними до насильства в іграх.

Жінки vs. Чоловіки – опитування Opera GX?

Попри те, що більшість ґеймерів жіночої та чоловічої статі не мають переважного часу для гри, жінки все ж більш схильні грати в комп’ютерні ігри вночі. Істотно більше відмінностей виявляється в бажаних жанрах ігор: жінки більше грають в ігри-пригоди (61%), RPG (56%), екшени (42%), MMORPG (40%) і стратегії (31%). Тоді як чоловіки є великими фанатами шутерів від першої особи (65%), екшенів (52%), ігор-пригод (52%) і RPG (45%).

Стрім чи ні?

Більше половини ґеймерів (53%), які взяли участь в опитуванні Opera GX, що не ведуть свої стріми, але люблять їх дивитися. Тоді як третина респондентів самі є стримерами. Ґеймери не були б собою без відповідного обладнання. Як показало дослідження, респонденти з Німеччини і США схильні витрачати більше грошей на спеціальне обладнання, ніж користувачі в інших країнах. 51% користувачів використовують один екран для ґеймингу, і лише 16% використовують два екрани.

Пиво чи Red Bull?

Команда Opera GX також вирішила з’ясувати, який напій є найулюбленішим. Виявилося, що ті, хто проводить трохи часу за іграми, вважають за краще пиво або вино, тоді як хардкорні гравці, що витрачають в день понад 5 годин на ігри, найчастіше п’ють енергетики і газовані напої.

За результатами дослідження, команда Opera GX визначила 5 ґеймерських профілів: хардкор ґеймер, середньостатистичний ґеймер, фенсі ґеймер, розслаблений і юний ґеймер. Ви можете пройти спеціальний онлайн-квіз, щоб визначити до якого типу належите.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:

Новини партнерів

Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Схожі новини

Новини ІТ

Chrome для Android стане електронним ключем для входу в профіль Google

Протягом останніх декількох років Google активно заохочував впровадження двофакторної автентифікації (2FA) або двоетапної аутентифікації (2SV), як її називає компанія. Остання спроба перетворює Chrome для Android на електронний ключ для входу в обліковий запис Google. Підписуйтесь на наш Telegram-канал Після введення імені користувача і пароля, власники облікового запису Google з ввімкненою функцією 2FA/2SV можуть підтвердити спробу […]


Новини ІТ

Камери смартфонів зможуть вимірювати температуру тіла

Тепловізійні датчики, які виявляють та фіксують зображення тепла людських тіл й інших об’єктів, нещодавно почали використовуватися в термостатах для перевірки температури особи для безконтактного скринінгу на COVID-19 на входах у будівлі. У цих умовах індустрія смартфонів активно розглядає можливість додавання таких датчиків для вимірювання температури в реальному часі. Крім того, застосування такої технології до автономних […]


Новини партнерів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: