В кінці минулого року материнська компанія Rockstar Games, Take-Two Interactive, подала патент, який змінить штучний інтелект неігрових персонажів (NPC) в іграх, зробивши його більш реалістичним. Цілком можна припустити, що така технологія може з’явитися в майбутній грі GTA 6, яка зараз перебуває в розробці.
- Sony представила технологію Visual Speech Enablement, яка може читати по губам
- Компанія realme планує стати лідером мобільного ринку
- Metacritic назвав найкращі ігри 2020 року за версією користувачів
Цей недавно виявлений патент знаменує собою можливий стрибок в реалістичності поведінки неігрових персонажів. Для прикладу, під час водіння трансортних засобів. Звичайні системи надають тільки обмежені ресурси для автоматизації NPC, які часто групуються за характеристиками і виконують одні й ті ж рухи. В результаті, ці конструкції певною мірою реалістичні. Проте, ілюзія руйнується, коли ви бачите, що кілька різних неігрових персонажів виконують одну і ту ж анімацію. Нова система і метод віртуальної навігації в ігровому середовищі (можливо навіть в GTA 6) спрямовані на подолання апаратних або програмних обмежень і створення реалістичного віртуального світу.