Головна » Ігри / Статті » Ігропис #13 — Cyberpunk 2077, Total War, God of War та інше

М: Що, скучили за нами? А ми за вами ні, бо головним завданням минулих тижнів було — вийти зі святкового запою. І ми впоралися! Головний редактор вже полагодив свою друкарську машинку, Михась зрозумів, що мікрофон це не срібний огірок на підставці, Сашко, відеорядівник, на жаль, покинув нашу команду… щоби робити ще крутіше наповнення для сайту! Новий Герой як завжди жартує про геніталії в Телеґрамі, а Ігор… Ігор озвучує щось менш круте за «Ігропис». 



Ю: Саме тому сьогодні Михасю компанію складу я, Юта-тян. Не марнуймо більше часу, і анонсуймо новий, уже тринадцятий випуск «Ігропису».

Тут ми розкажемо вам про найоригінальнішу новину тижня; про британську стратегію, присвячену китайцям; про єгипетського Кратоса; про новорічний звіт від соньків та про бестселери фентезі-світів. Ще б пак, ви не зрозуміли нічого з наведеного вище, тому маєте мотив додивитися випуск до кінця й розшифрувати ці божевільні послання.


Cyberpunk 2077 «біпікає»

М: Не будемо тягнути яйко від курки, і одразу перейдемо до найгарячішого.

Сподіваємося, ви ще не забули про Cyberpunk 2077, той самий легендарний кіберпанк-проект від польської студії CD Projekt RED, творців ігрового “Відьмака”.

Ю: Анонс відеогри відбувся ще у 2012 році, вихід першого трейлеру — у 2013-му, і… на цьому все. Від того часу не з’являлося жодної інформації, яка прямо стосувалася б наповнення відеогри.

Щоправда, згодом були пояснення: чому анонс відбувся настільки рано, яка буде концепція гри, і що розробники не женуться за прибутком. Але про реальну начинку цього кіберпанк-продукту, що навіть назву має таку ж, ніц не розповідали.

М: Однак, любителі кіберпанку та CD Projekt, можете радіти, бо розробники добряче натякнули, що вже скоро почнуть відкривати скриньку з таємницями.

У записі, зробленому на обліківці Cyberpunk 2077 в Twitter вперше за 5 років, бачимо лаконічне повідомлення «біп». А «біпають» у нас роботи, особливо вони це полюбляють робити під час запуску. Біпають, біпають, доки не ввімкнуться. Так само, мабуть, і з Cyberpunk 2077. Тому з доволі великою ймовірністю припустимо, що таким повідомленням CD Projekt хотіла розігріти в серцях аудиторії очікування, веселощі та сподівання уже найближчим часом отримати принаймні ігроладні скріншоти забавки.

Ю: Анонс цієї гри у 2012 році явно не був доречним, однак CD Projekt RED зробила це, щоб якомога краще та швидше отримати думку гравців щодо проекту, оскільки були побоювання, що відеогра не сподобається. Про це розробники повідомили ще у 2015 році, коли кипіла робота над «Диким гоном».


Анонс Total War: Three Kingdoms

М: Що, що? Кажете, історичних Total War‘ів немає? Empire Divided раз. Thrones of Britannia два. І, щоб фанати замовкли на пропорційну кількості ігор кількість років, три — Total War: Three Kingdoms.

Ю: Анонс відбувся доволі зненацька. Creative Assembly тишком-нишком опублікувала на YouTube-каналі Total War анонсний трейлер «Троєцарства». У ньому нам демонструють красиві азійські пейзажі, правителів китайських держав, а також видовищний бій між двома арміями.

М: З точки зору історії Three Kingdoms розповість про не надто відому епоху історії стародавнього Китаю, а саме про період «Троєцарства» (звідти й назва). У цей час, з 220 до 280-го року, Китай був поділений на три самостійні держави: Вей, Шу та У.

Швидше за все, розповідатиметься саме про об’єднання цих держав проти спільного ворога — династії Цінь, яка мала наміри знову об’єднати Китай.

Ю: Вихід відеогри обіцяють вже наприкінці 2018-го. Традиційно, лише на ПК. А від пінгвінят можете чекати окрему статтю, де ми розберемо новий трейлер на клаптики.


God of War не прив’язана до міфологій  

Ю: Свій тернистий шлях серія ігор God of War розпочала з грецької міфології. Саме ця родзинка надавала забавкам про Кратоса унікальності та популярності.

М: Однак після тривалої перерви серія змінила свої пріоритети, і новий «Бог війни», симпатичними трейлерами якого третій рік обмазують глядачів, існуватиме уже не на базі грецької, а на базі скандинавської міфології. Ба більше, як нещодавно виявилося, з плином часу Кратоса планують занурити і в єгипетську, і в індіанську, і ще в яку-небудь іншу міфологію.

Ю: У нещодавньому випуску журналу Game Informer маємо цитату Корі Барлоґа, ґейм-директора Santa Monica Studio. «Відеоігри за грецькою міфологією були грецькою ерою God of War. Рухаючись вперед, наступна міфологічна система, з якою взаємодіє Кратос, стала скандинавською ерою God of War. Однак з часом ми можемо дістатися і до єгипетської ери, і до ери майя, і до якої-небудь іншої», — каже пан Барлоґ.

М: А Шеннон Стадсілл, голова Santa Monica, додала, що її колезі, Барлоґу, довелося вмовляти керівництво дати серії «Бога війни» ще один шанс у новій міфології, коли серію планували заморожувати.

Ю: Як бачимо, аудиторії справді прийшов до смаку перезапуск франшизи, тому дружньо очікуймо на реліз нової God of War, яка, за чутками, вийде вже в березні цього року.


Успіхи PlayStation 4

М: Хтось звітує за прожиті 360 днів ще у старому році, а хтось робить цю корисну справу вже в новому. До другого табору відноситься, зокрема Sony, яка днинами відзвітувала щодо успіхів PlayStation 4 у минулому році.

Ю: 2017 рік виявився для Sony та її консолі 4 покоління справді вдалим. За весь рік компанія продала понад 20 мільйонів копій PlayStation 4 (враховуючи і PS 4, і PS 4 Pro). На період зимових свят, який завжди виділяється найвищими показниками, припадає 5,9 мільйонів проданих копій PS 4 і 55,9 мільйона проданих копій відеоігор для PS 4.

М: Всього за 2017 рік було продано понад 645 мільйонів відеоігор для PlayStation 4. А загальний тираж продажів консолі від моменту виходу становить 73,6 мільйона.

Ю: Як бачимо, результати доволі схожі до того, що було в 2016 році. У чомусь Sony виграла, а десь пішла на спад, однак консоль, як і раніше, залишається лідером на ринку.


Бестселер Варріка на вашій полиці

Ю: У франшизи Dragon Age персонажів стільки ж, скільки й залицяльниць у Дюка Нюкема. І красиві дівчата, і дужі хлопці, і безліч цікавих НІПів. Але гном Варрік, один із головних героїв Dragon Age II та Dragon Age: Inquisition, особливо вирізняється своєю харизматичністю та творчістю.

М: У відеогрі Варрік Тетрас є автором книги «Важке життя у Високому місті», яка стала бестселером у п’яти країнах Тедаса. За сюжетом головний герой — Доннен Бренніковік, вартовий Кіркволла, разом зі своїм «зеленим» напарником розслідуватимуть намагання агентами верховної жриці та загадкових Приставів заволодіти стародавнім артефактом.

Ю: Вигаданий роман до вподоби не лише віртуальним героям, а й поціновувачам серії у нашому світі. Тому й не дивно, що видавництво Dark Horse Books планує видати друковану версію «Важкого життя у Високому місті», обсягом у 96 сторінок і красивою товстою обкладинкою (а також з цінником у 20$).

М: Чекати на таке диво поціновувачі «Ери драконів» можуть від сьогодні й до 31 липня 2018 року, коли «Важке життя у Високому місті» вийде друком.


М: Що ж, це всі найцікавіші новини за останні сім днів. Не забувайте про вподобайки, поширення та коментарі, вічний двигун нашого розвитку.

Ю: Ми кажемо вам “До зустрічі рівно за тиждень!”, й залишаємо сам на сам з саундтреком і титрами.

Поділитися:

Оцініть чи сподобалась Вам стаття :)

1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок [Ще немає оцінок]

Новини партнерів

E-mail розсилка Pingvin Pro

Якщо Ви хочете отримувати статті по e-mail, пропонуємо підписатися на нашу електронну розсилку. Просто введіть свій e-mail нижче та натисніть кнопку «Підписатися».

Схожі новини

Новини ІТ

PS4 Remote Play стала доступна для всіх Android-смартфонів

Коли Sony випустила Xperia Z3, то спробувала отримати вигоду зі своєї ігрової екосистеми, подарувавши пристрою ексклюзивну функцію PS4 Remote Play. Вона дозволяє деяким пристроям Sony Xperia підключатися до ігрової консолі PlayStation 4, підключеної до тієї ж мережі, і потім передавати потокові ігри на смартфон. Ви можете грати або з контролером DualShock 4, підключеним до вашого смартфона, […]


Ігри

Mad Max: огляд гри з відкритим світом

Mad Max (Шалений Макс) – це гра в жанрі постапокаліптичного екшену, гонок та бійок на виживання. Це гра з відкритим світом, що заснована на перезапуску серії фільмів про «Шаленого Макса». Студія Avalanche Studios вперше випустила гру 1 вересня 2015 року для США і за кілька днів у Європі. Спочатку вона була доступна лише для Windows, Xbox One […]


Новини партнерів

Улюблене 0
Відкрити сторінку улюбленого Продовжити перегляд