Хоч і Middle-earth: Shadow of War — RPG-ролівка з відкритим світом та безліччю додаткового вмісту, розробники забавки, студія Monolith Productions, вирішили збільшити сюжетний, або ж основний ігровий режим фактично вдвічі.
Як виявляється, в «Тіні війни» після завершення режиму основної кампанії гравці отримають доступ до ще одного глобального режиму, під назвою Shadow Wars.
Річ у тім, що основна сюжетна лінія Shadow of War закінчується водночас з тим, як Ви завоюєте всі орчі фортеці, після чого Саурон, зміцнивши свої сили, почне контратаку, і тепер вже не йому, а вам доведеться захищати завойовані землі та фортеці.
Режим Shadow Wars буде проходити поетапно, а відмінність між різними етапами полягатиме лише у складності — з часом армія Саурона ставатиме все могутнішою, і могутнішою.
Втрачений в облозі замок можна повернути назад, просто відповівши на орчу контратаку власною контратакою. Разом із замком можна повернути і своїх орків-воєначальників, яких ви могли втратити під час оборони — для цього гра пропонуватиме спеціальну міні-місію.
Уся суть цієї дрочівлі зводиться до того, щоб отримати «правильну кінцівку» гри, true ending в оригіналі.
Ймовірно, ця кінцівка з’єднає події Shadow of War з трилогією «Володар перснів».
Що ж, здається я таки зрозумів, для чого у гру вирішили ввести донат.