6 Жов, 2017

В Assassin’s Creed: Origins будуть рівні складності

Цього тижня Ubisoft пролила ще трохи світла на вже і так розрекламовану та розспойлерену Assassin’s Creed: Origins, розказавши про ігроладні деталі та, що цікавіше, оприлюднивши системні вимоги забавки для ПК.

Як зауважує Ашраф Ісмаїл, завідуючий розробкою Origins, серія Assassin’s Creed — неймовірно широка ігрова серія із не менш широкою аудиторією. Одні грають в Assassin’s Creed заради глобально-захопливого сюжету, інші через історизм: зафіксовані в часі міста й історичних діячів, ще частина через зручний і видовищний ігролад, або просто щоб помилуватися красивими пейзажами й місцинами, пострибати у сіно, врешті-решт.

Отож враховуючи різнобічні потреби різних гравців у Assassin’s Creed: Origins вперше за час існування серії з’являться рівні складності.

Що цікаво, рівень складності можна буде змінювати прямо під час проходження гри. Наприклад, знижуючи з важкого на середній у складних місіях.  Судячи з усього, сама складність регулюватиме поведінку ворожих воїнів та звірів, а не ваше здоров’я й витривалість. Тож і на легкій складності можна буде отримати добрячого прочухана, якщо не бути пильним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

  • Nick Oros

    Цього попереднім іграм дуже бракувало.

    • Ярослав Терещенко

      навпаки, фіксована складність значно краща

      • Nick Oros

        За якою логікою? Щоб всі гравці грали за однаковими правилами? А якщо я хочу більшого виклику? Я хочу, щоб гра була складнішою. За якою логікою краще мати фіксовану складність?