Site icon Pingvin.Pro

Інтерв’ю у розробників Wolfenstein II: The New Colossus

З-поміж усіх ігрових гігантів, видавців і студій вже котрий рік помітно виділяються творці Довакінів, бостонської Пустки і прямих коридорів Марсу — так, це компанія Bethesda Softworks.




Зокрема хорошим представником успішності Bethesda є ігрова франшиза Wolfenstein про хвацького Бі Джея та протекцію нацистів. Днинами головний дизайнер Wolfenstein II: The New Colossus, Томмі Тордссон Бьорк зі студії MachineGames, поділився цікавими деталями створення відеогри в інтерв’ю для ресурсу GamesIndustry.

Пан Бьорк каже, що Bethesda завжди довіряла команді розробників Wolfenstein і давала повну свободу фантазії, ігноруючи свої власні примхи. Саме тому Wolfenstein — одна з найбрутальніших відеоігор останніх років, а ще саме тому в ній немає мультиплеєру.

Команда MachineGames завжди була впевнена, що з серії Wolfenstein нізащо не вийшла б настільки вдала сюжетно історія, якби у грі був багатокористувацький режим. Відповідно, і не мрійте про мультиплеєр у Wolfenstein II: The New Colossus, а от чи не дарма ви мріяли про неймовірний, як і раніше, сюжет — дізнаємося вже 27 жовтня, коли забавка вийде на ПК, PS4 та Xbox One.