Нещодавно студія Ubisoft Montreal дала інтерв’ю ресурсу gamesradar+, розказавши чимало цікавого про амбітну Assassin’s Creed: Origins.
Нарешті пояснили, нащо ж в грі залишили височезні вишки, адже коли в попередніх іграх серії вони слугували точками синхронізації, які освітлюють ігрову мапу, то тепер у них цієї функції немає — сканувати периметр доведеться з допомогою орлиці Сену.
Ubisoft Montreal підтвердили, що у вишок тепер дійсно не буде ніяких корисних функцій, а залишили їх як нагадування про попередні ігри серії, щоб зберегти атмосферу Assassin’s Creed.
Також змінили систему квестів. В Origins буде чимало побічних завдань, а деякі представлятимуть цілі міні-кампанії, де ви зможете зустріти різних історичних осіб, що й не дивно, адже команда Ubisoft Montreal приділила багато часу вивченню історії Стародавнього Єгипту, тож з історичною достовірністю все має бути добре, хоча будуть й квести, повністю вигадані сценаристами.