Головна » Ігри / Ігрові Новини » “Прощання Білого Вовка” – фанатська модифікація для Відьмака

Часом моди бувають дуже безглузді, часом вони справді дороблюють гру, а часом додають, те чого комусь не вистачало. А є моди сюжетні, які розповідають історії тих чи інших персонажів забавок. Саме такою і є модифікація “Прощання Білого Вовка”, яку розробляють ентузіасти з Польщі.

Ми в соцмережах




Мод створено за допомогою спеціального набору інструментів від CD Projekt RED під назвою REDKit. Він поставлявся для створення власних пригод на базі гри “Відьмак 2: Убивці королів”. Можна сказати, що це редактор мап для другого “Відьмака”. Чому саме друга частина? Просто в The Witcher 3 не було такого редактора. Хоч в ньому й не можна створити відкритого світу, зате створення обширних локацій тут можливе. Окрім того, завдяки технології Speed Tree можна створювати величезні ліси всього лише кількома кліками миші.

Сюжет модифікації розповість продовження історії Білого Вовка, а саме одруження Йеннефер та Ґеральта. Як заявляють розробники, сюжет гри поділиться на 3 дні. Перший день – пролог в якому вам здебільшого доведеться пити, другого дня відбудеться саме одруження героїв, а третій день буде своєрідним епілогом історії. Окрім основного сюжету також буде доступно кілька додаткових квестів.

Звісно найважчим на думку модерів було імпортувати моделі та локації з гри. Адже це не просто копіпаст, а модель треба було повністю адаптувати під ігровий редактор, аби під час анімації правильно всі кістки персонажа. Також один з розробників розповів про складності переносу сцени Каер-Морену в мод.

Створення Каер-Морену зайняло майже 600 годин часу. Просто взяти і скопіювати замок з The Witcher 3 було неможливо, тому одночасно відкрив редактор та гру [The Witcher 3] і так, через Alt-Tab перемикався між вікнами і дивився де і як варто розмістити предмети. Я почав роботу з нуля, саме тому це зайняло так багато часу

Також було пророблено багато роботи з діалогами. Якщо в третьому “Відьмаку” анімацію було зробити легше, то в другому все набагато важче. Всі грав у гру пам’ятають, що в персонажів зазвичай були статичні анімації і взагалі вони здавалися якимись неживими. Саме одним з мінусів The Witcher 2 була лицева анімація персонажів, адже на обличчях персонажів не було жодних емоцій. З такою проблемою і зіштовхнулися розробники. Тому ще одна титанічна праця була проведена над ігровою анімацією та рухами персонажів модифікації.

Діалоги було зроблено такими як в The Witcher 3. Камера не була статичною, вона приймала нові кути, нові позиції. Герої, коли розмовляли тепер не мали стояти один навпроти одного, тому це дозволило створити в модифікації кращі катсцени, ніж вони були в “Відьмак 2”.

Найбільшою проблемою звісно ж стала їзда верхи. Зробити верхову їзду в редакторі було технічно неможливо, адже гра цього не передбачала. Модери розказують, як вони об’єднували разом дві 3D в одну, щоб таки цього досягнути. Моделі та анімації коней було зроблено з оленів. Це все сталося через те, що редактор не має можливості, аби модери додавали щось своє. Таким чином і анімації можна було використовувати лише з гри.

Одним з нововведень стала пара з вуст персонажів, коли вони розмовляють на вулиці. Крім того, було змінено відстань камери під час бою.

Щодо озвучення, то в модифікації воно буде повністю відсутнє.

Ми думали щодо повного озвучення ще перш ніж почали працювати над цим модом. Але потім ми вирішили, що його не буде в грі. Нам не хочеться, аби в грі були любительські голоси, тому хотілося б мати оригінальних акторів озвучення, а їх у грі дуже багато. Саме тому це б коштувало просто неймовірну суму грошей.

Втім, субтитри англійською мовою будуть. Над перекладом працює Юстина Родницька. Розробники пишаються нею і раді що в команді є така людина.

Дату релізу нам не говорять, але це точно станеться в другій половині року. Що ж, панове, чекаємо з нетерпінням.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:

Новини партнерів

Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Яка найкраща прошивка для Android?

Переглянути результати

Схожі новини

Новини Кіно

Знімальний процес «Відьмака» не за горами

Нещодавно стали відомі нові подробиці майбутнього серіалу, заснованого на фентезі-циклі Анджея Сапковського «Відьмак». Як повідомляють інсайдери, знімальний процес серіалу стартує вже 5 листопада в Будапешті. Всього Netflix планує випустити 8 епізодів, які отримають разючий бюджет. Ми в соцмережах У офіційному синопсисі телеадаптації йдеться: Відьмак Геральт, підданий мутації мисливець за монстрами, щосили намагається знайти своє місце в світі, де […]


Ігрові Новини

CD Projekt RED завтра щось анонсує

Сьогодні в офіційному твіттері “Відьмака” CD Projekt RED  опублікувала таємничий твіт, в якому говорилося про те, завтра має щось відбутися. Старі камені Каер Морени бачили багато битв… Але вони знову відчують іскри від ударів мечем… До завтра. Ми в соцмережах Kaer Morhen’s old stones have witnessed many battles… Once more they'll feel the sting of […]


Новини партнерів

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: