Головна » Ігри / Ігрові Новини » Статистика SuperData: PUBG лідер на ПК, GTA V на консолях, а LoL у світі

Хоч вже й почався другий місяць 2018 року, дехто й досі закінчує підбивати підсумки 2017-го. Наприклад, ресурс SuperData — він поділився свіжою інформацією про комерційні успіхи в ігровій індустрії за минулий рік.




Почнемо з найцікавішого. Як стверджує SuperData, кожна третя людина у світі грає в безкоштовні ігри. Тому не дивно, що ця ніша на ринку залишається найбільш перспективною та вигідною. Минулого року там здійснювалися грошові операції загальною сумою в 82 млн доларів, а це, на хвилиночку, 89% від усього відеоігрового ринку.

Одні з найскромніших показників дісталися технологіям розширеної реальності, зокрема VR-сфері. На цю нішу припадає 4 млрд доларів США, що на 37% більше, ніж у 2016-му. Так, цифри невеликі, але зростання цих технологій виявилося значно стрімкішим, ніж очікувалося після слабкого старту.

Сфера виключно ПК-відеоігор заробила 33 млрд доларів, 69% з яких припадає саме на безкоштовні відеоігри. Ситуація з платними іграми представлена нижче:

1. PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG)  714 млн доларів;
2. Overwatch — 382 млн доларів;
3. Counter-Strike: Global Offensive — 341 млн доларів;
4. Destiny 2 — 218 млн доларів;
5. Grand Theft Auto V — 118 млн доларів;
6. Battlefield 1 — 113 млн доларів;
7. Minecraft — 92 млн доларів;
8. Guild Wars 2 — 87 млн доларів;
9. Divinity: Original Sin 2 — 85 млн доларів;
10. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege — 67 млн доларів.

Ще нижче результати на консолях:

1. Grand Theft Auto V — 521 млн доларів;
2. Call of Duty: WWII — 502 млн доларів;
3. FIFA 17 — 409 млн доларів;
4. Destiny 2 — 329 млн доларів;
5. FIFA 18 — 324 млн доларів;
6. Battlefield 1 — 301 млн доларів;
7. Call of Duty: Black Ops III — 248 млн доларів;
8. Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands — 221 млн доларів;
9. Call of Duty: Infinite Warfare — 201 млн доларів;
10. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege — 172 млн доларів.

Найбільшими лідерами виявилися League of Legends та Arena of Valor. Перша за минулий рік заробила 2.1 млрд доларів, а друга — 1, 9 млрд доларів.

Ось такі-от долари.

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:
Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Схожі новини

Новини ІТ

Samsung розпочала виробництво ексклюзивних СнК Exynos для смартфонів Galaxy

Samsung є однією з небагатьох компаній-виробників смартфонів, які виготовляють власні системи на кристалі (СнК). Південнокорейський гігант має серію СнК під брендом Samsung Exynos, які використовуються як у флагманських пристроях, так і в дешевих. І от нещодавно зʼявилася інформація про те, що компанія збільшить використання власних чипів у смартфонах Samsung Galaxy. Річ у тім, що окрім власної […]


Новини ІТ

В Україні планують штрафувати за порушення комендантської години та світломаскування

З початком введення воєнного стану на території України було запроваджено комендантську годину, а також світломаскування. Комендантська година – це встановлений час, впродовж якого мешканцям певної місцевості заборонено перебувати на вулицях та в інших громадських місцях без спеціально виданих перепусток і посвідчень. У кожній області військова адміністрація встановлює свої межі комендантської години. Інколи, комендантська година може […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: