Site icon Pingvin.Pro

В новій God of War камера постійно фіксуватиметься на Кратосі

Нова God of War вже більше двох років знаходиться у розробці, але, не зважаючи на це, зараз про гру відомо геть не багато. Проте нещодавно студія SIE Santa Monica Studio (розробник гри) дала інтерв’ю порталу Eurogamer, що пролило трохи світла на ігроладну складову гри.




SIE Santa Monica представив Корі Барлоґ, оскільки він є головним у створенні God of War.

Ще раніше стало відомо, що в новій God of War не буде різких переміщень камери та автоматичної зміни ракурсу, що було однією з головних особливостей ґеймплею попередніх ігор серії. Разом з тим у новій God of War не буде й QTE-режиму.

Барлоґ пояснює такі технічні рішення тим, що так гра зможе сильніше зблизити вас з головним героєм, Кратосом, допоможе ефектніше подати його історію, розказати більше.

Але камера все ж не буде постійно фіксована на Кратосі, інколи вона таки віддалятиметься, якщо потрібно буде показати щось, що головний герой самостійно побачити не може.

Реліз God of War заплановано на початок 2018 року.