Головна » Ігри / Ігрові Огляди » Огляд відеогри Total War: WARHAMMER 2

— Так! Каторга скінчилася! — кричали ми, коли у Total War: WARHAMMER 2 таки почалася сцена перемоги у Великій кампанії. Протягом 80 годин шпекання за ельфів, ящерів і пацюків ми встигли побачити чимало, і з цього чимало зробили для вас огляд на Total War: WARHAMMER 2.



Наганяйте вітри магії, завершуйте ритуал і можемо починати!

Відеоверсія тут:


Те, що Total War: WARHAMMER і WARHAMMER 2 це одна й та сама відеогра — факт беззаперечний. «Вага 2» це радше таке велике-велике доповнення. З новими фракціями, локаціями, кампанією та ігроладними додатками. А ще з новим інтерфейсом — його колір тут змінили із жовтуватого на синій… проте в усіх інших дрібницях Воргаммер 2 це не нова гра.

Втім, сказати, що це якось шкодить відеогрі язик не повертається, бо віддавати гроші тут було, є і, певні, буде за що.

Great votex буде моїм!

Перейдімо до більш практичної теми — сюжетної кампанії. Розмір ігрової мапи з часів першої Ваги помітно зріс. Тут тепер чотири великі континенти зі своєю унікальною рослинністю та населенням. Напівзакинутий Наґґарот ділять між собою темні ельфи, на Ультуані вищі ельфи захищають Великий вихор, Джунглі Люстрії перебувають у постійних війнах між ящерами та пацюками, а Південні землі потерпають від конкуренції між бретонцями й вампірами.

І на цьому моменті розумійте, що нових рас у другій Вазі лише 4, а доповнення будуть вас підгодовувати вже знайомими з першої частини бретонцями, вампірами, орками тощо.

Принаймні нові раси вийшли крутецькими! Усі вони відрізняються між собою не менше, ніж ігрові материки. Тут вам справжнісінькі динозаври, пацюки з вогнеметами, напівголі темноельфійські самиці, вогняні фенікси і ще десятки інших дивовижних бойових одиниць.

Але усю цю велич і красу Нового світу починаєш відчувати вже після доброго ознайомлення з цяцькою. А от вступ для новачка видається вкрай напруженим. Для нас, як для людей, добре знайомих із серією Total War, було доволі незвично перші 30 хвилин сидіти і гадати, що та й як тут працює. А й дійсно, інтерфейс зазнав помітних змін у порівнянні з історичними іграми франшизи. Спочатку це здається поганим технічним рішенням, що й не дивно. Але після засвоєння тутешніх механік починаєш дивуватися, як Creative Assembly дійшла до настільки креативних рішень при зміні механік та вигляду інтерфейсу.

Кампанія, вона… цікава. Є свої мінуси, зокрема шалена монотонність, але просидіти тих кілька десятків годин у боротьбі за Великий вихор так і хочеться.

Новий вид перемоги через ритуали та захоплення Вихору є щонайменше доречним, адже тепер не обов’язково завойовувати півсвіту, щоб вважати себе переможцем. Є значно оригінальніший метод, але, втім, не допрацьований. Тут для перемоги потрібно провести п’ять ритуалів, обороняючись від сил Хаосу, що є ідентичним для будь-якої ігрової фракції. І робити одне й те саме з ритуалу в ритуал шалено набридає. Ну от додайте якісь сюжетні несподіванки або, ще краще, ігроладні зміни, і вже буде значно цікавіше.

Те, про що зараз піде мова, притаманно не кожній ігровій фракції, але часто трапляється так, що ви будете по двадцять-тридцять ходів шпекатися в боях на одній і тій же місцевості з однією і тією ж расою, що теж з часом починає набридати. Бо ж у грі стільки природних зон, стільки рас і цілі чотири континенти, а ви змушені кільканадцятий раз запускати бій, скажімо, у джунглях.

Але усі найкращі риси кампаній попередніх «Тотальних війн», поєднані з новими чудовими рішеннями, справляють позитивне враження на гравця. І не лякайтеся, що про позитивні сторони забавки будемо сьогодні так коротко — їх просто надто багато, щоб розбирати подетально.

Хоча ні, про «Війну як бізнес» не згадати не можна. У «Воргаммері» після перемоги у битві гравець отримує так звану «здобич», яка конвертується в грошову одиницю. І «здобич» інколи буває по п’ять-шість тисяч монет, що перетворює активні війни у чудовий економічний апарат, який приноситиме у скарбницю інколи навіть уп’ятеро більше, ніж звичайне господарювання, що у свою чергу є чудовим стимулом для постійної воєнної діяльності.

Лезо на лезо, варп-блискавка на отруєний подих місячного дракона

Перетнувши екватор нашого огляду давайте нарешті перейдемо до найважливішої частини будь-якої Total War-гри — боїв.

Перше, про що хочеться згадати — це зовнішній вигляд воїнів та загонів у цілому при зменшенні масштабу. Тепер ваші солдати не виглядають як іконки, коли дивитися з висоти пташиного польоту, що є величезною перемогою усієї серії «Тотальних війн», бо додає значного реалізму.

Рукопашний бій теж виглядає симпатичніше, ніж раніше. Бійці тепер значно раціональніше займають позиції у сутичці, що додає водночас і краси, і реалістичності. Самі рухи зброєю та поведінку під час удару теж помітно покращили. Але і тут є ложка дьогтю. Уся кавалерія на полі бою рухається надто синхронно, інколи здається, що просто леветує в повітрі — дуже некрасиво і нереалістично.

Покращили ситуацію і зі штучним інтелектом. Інколи бої бувають схожі на ту метушню, яка зчинялася у мережевих боях з друзями, коли битва перетворювалася з січі стіна на стіну в дійсно тактичну й продуману баталію, яка кардинально змінювала враження від гри, у кращу сторону. Тягнутися ще є до чого, але та ситуація зі ШІ, яка є зараз, гріє душу і береже нерви.

Самі ж бої розігруються доволі швидко. Добре це чи погано, казати важко, але якось неприродно, коли битва по одній повній пачці загонів розігрується за 5 хвилин. І десь тут ловиш себе на думці, що WARHAMMER 2 це не просто стратегія, а екшн-стратегія, бо клацати тут доводиться не менше, ніж у визнаних дійовиках.

Реве та стогне ґрафолюб

На черзі графіка. До виходу «Воргаммеру» у світ ставлення до його графіки у нас було доволі песимістичне. Але яке ж то було щире здивування, коли виявилося, що тут можна спіймати таку ж картинку, як і на офіційних, на перший погляд «відфотошоплених», ігроладних світлинах.

А ще тут багато КРОВІ! Але кров як ніколи раніше лайняна — віддавати два бакси за річ, яка обмазуватиме ваших воїнів з голови до ніг за найменший контакт із ворожими солдатами не радимо, бо це лише псує естетичне враження від забавки. Шукайте краще якісь користувацькі правки.

І так, графіка тут, за винятком крові, справді дуже красива як для стратегії.

Бійці симпатичні, детально пророблені та зі своїми родзинками, що змушує перед кожним боєм розглядати солдатів, навіть якщо вже напам’ять вивчив їхній зовнішній вигляд.

Природа не менш симпатична, особливо відчувається змінена система зображення земної поверхні з висоти. Красива травичка, кущики, дерева, а особливо фон, на якому часто можна побачити величезні гори, замки, піраміди чи інші дива архітектури фентезійного «Воргаммеру».

Словом, тут усе теж дуже добре.


Знаєте, промайнула ще у вересні думка: «Ой, та нащо тобі той Воргаммер. Візьми он краще Cuphead — і дешевше, і якісніше!». Cuphead, звісно, емоцій дасть більше, але ААА це ААА, а Total War: WARHAMMER 2 — це щонайменше 20 годин захопливих перемог, важких поразок і власної історії про Велику імперію та могутнього диктатора.

Оцінка: 8.7/10

Всі ігроладні знятки зроблено автором під час проходження відеогри. 

Поділитися:

Оцініть чи сподобалась Вам стаття :)

1 зірка2 зірки3 зірки4 зірки5 зірок [Ще немає оцінок]

Новини партнерів

E-mail розсилка Pingvin Pro

Якщо Ви хочете отримувати статті по e-mail, пропонуємо підписатися на нашу електронну розсилку. Просто введіть свій e-mail нижче та натисніть кнопку «Підписатися».

Схожі новини

Статті

Ігропис #12 — PUBG 1.0, Xbox One X, Switch та інше

[М — слова Михася, І — слова Ігоря] М: Вітання, панове! Поки всі метушаться, готуючись до нового року, у пінгвінят кипить робота. Підписуйтесь на Pingvin Pro у Telegram І: Звичайно! Так кипить, що шоколадка Михасика розтанула, перш ніж він її з’їв. М: Та невже? А у Ігоря в хаті світла нема! І: Ем… ну такі вже реалії […]


Ігрові Новини

Косплей єгиптян у новому DLC для Total War: WARHAMMER 2

Total War: WARHAMMER 2 уже чудово скосплеїла ацтеків. Але цього разу художники Creative Assembly візьмуться за Стародавній Єгипет. Так, це означає, що анонсовано перше расове доповнення для нової Warhammer. Підписуйтесь на Pingvin Pro у Telegram Rise of the Tomb Kings, а саме таку назву воно має, додасть до гри нову расу та дві ігрові фракції […]


Новини партнерів

Улюблене 0
Відкрити сторінку улюбленого Продовжити перегляд