Ігрові Огляди
Козаки 3 – корисні поради як перемагати всіх і кожного
Стаття присвячується всім, хто хоче навчитись “нагібати” всіх і кожного в мультиплеєрі (та й для самітної гри теж зійде) відеогри “Козаки 3”. Стати про-гравецм не так вже й складно, однак потрібно завжди пам’ятати про масу правил та підвохів, про які я спробую вам сьогодні коротко розповісти.
Головні аспекти
- Перше, що тобі потрібно зробити – це усвідомити, що ти граєш із живими людьми, і це не боти, які майже не дотримуються розумної тактики (хоча в бота теж є безліч своїх переваг над реальним гравцем), зрозумій це. Також, якщо перед грою з живим опонентом виникає страх, що він тебе шатне за 5 хв й в тебе нема шансів, швидко викидай ці думки з голови, він така ж людина, як і ти, і страх перед грою з живим опонентом тобі буде сильно заважати.
- Визначся, за яку націю будеш грати. У кожної фракції є як свої переваги, так і недоліки (наприклад, українські сердюки – найкращі стрілки XVIIст., а Росія володіє найсильнішим пікінером), вибираючи ігрову націю, потрібно опиратись знову ж на її переваги, недоліки, кількість стартових ресурсів, ігровий час миру (piece time – pt) та тип рельєфу, усі ці складові можуть бути невід’ємними компонентами усієї вашої подальшої гри (почитати про кожну націю детально можна отут)
- Не зупиняйся. Ні в якому разі не розглядай красиві текстури, анімацію та не думай на протязі хвилини, куди втулити ту чи іншу споруду. Головне правило козаків – діяти, чим швидше ти будеш розвиватись, тим більше в тебе буде шансів на перемогу.
Другорядні Аспекти
- Два міських центри, навіть коли в тебе на старті всього по 1000 кожного ресурса, якомога швидше будуй 2-гий міський центр, адже це ще в два рази більше селян, а отже й усе від видобутку дерева до будування казарми XVIII ст. відбуватиметься швидше.
- Магічна цифра два, адже хоча б по дві штуки потрібно будувати майже все (міський центр виділений окремо, тому що даний аспект трішки важливіший). Дві мельниці не дадуть війську вмерти з голоду, два склади для добування дерева завжди забезпечать можливістю будувати потрібну споруду, а дві казарми зроблять твою армію в рази могутнішою.
- Тісни ворога, тільки як з’явиться хоча б 20 солдатів, одразу ж біжи на свого ворога, намагайся тіснити його весь час, 20-10, хоч по 5 юнітів намагайся кидати на нього якщо є можливість, але про оборону теж забувати не потрібно, адже з тобою можуть зробити те ж саме, і якщо поселення не захищене, винести тебе буде неймовірно просто. Якщо ж на карті стоїть pt, як варіант можеш використати швидку кіноту для диверсійних атак (січовий козак, крилатий гусар або кроат) збери загін диверсійної кіноти і біжи – захоплюй шахти, атакуй мельниці, захоплюй селян та підпалюй будівлі.
- А щоб подібних диверсій не сталось з тобою, потрібно завжди прикривати кордони, якщо ти в кутку карти, то знай, що тобі неймовірно пре, адже ризик атаки виникає тепер тільки з двох фронтів на заміну чотирьом, якщо є достатньо часу миру, можеш спробувати побудувати стіну, але якщо твоя база розміщена в центрі, робити подібне не рекомендуємо (оскільки стіни будуються неймовірно довго), та й взагалі, захистити всі фронти від атак майже неможливо, можеш спробувати розставити повсюду стрілкові башти, або ж закидати неприкриту територію найманцями.
- Розвідка. Що б не було, завжди коли в тебе з’являється хоч 5 солдатів відправляй їх по одному в розвідку навколо твоєї бази. Вони завжди зможуть сповістити про атаку ворога, або відкрити твоєму оку шахти чи гірний рельєф.
- Про гірний рельєф… Якщо біля тебе є хоч якийсь пагорб, якомога швидне його облаштуй баштами, стрілками та за можливістю гарматами, оскільки з таких позицій оборонятись буде набагато зручніше.
- Не забувай про прокачку солдатів, адже якісні воїни можуть винести навіть в 5 разів більшу армію недосвічених ворогів.
- Селянів не буває забагато, як буде хоч одна лишня тисяча їди, сміливо витрачай її на селян, адже цих гівнюків не буває забагато, відправляй їх скрізь, куди тільки можна: в шахти, на видобуток ресурсів, або ж на будівництво, тут та ж сама система як із будівлями, чим більше – тим краще, тільки не забувай супроводжувати їх обороною, бо ворог завжди може підкрастись і захопити їх усіх.
- Намагайся діяти в союзі. Якщо в тебе є союзник, то не гай часу та домовляйся з ним, як саме будете вести війну. Наприклад, накажи йому стримувати атаки з півночі, поки ти будеш виносити східного ворога, або ж об’єднайте свої бази в одну спільну, щоб ще краще укріпити свій союз. Якщо ж союзника немає, намагайся укласти договір про ненапад з ворогом, цілком можливо, що він погодиться.
А на цьому у мене поради закінчуються, якщо в тебе є свої – ділись ними в коментарях, а також не забувай, що лиш на цей текст покладатись не можна, завжди потрібно підмикати власний мозок.
Правила коментування
Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.
- Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
- На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
- Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
- Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
- Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
- Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
- Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.
Схожі новини
Stalker Clear Sky – огляд культової УКРАЇНСЬКОЇ гри
S.T.A.L.K.E.R.: Чисте Небо побачив світ у 2008. І це друга гра із оригінальної трилогії «Сталкера», розроблена українською ігровою студією GSC Game World у «нульових» роках. Stalker Clear Sky – це друга гра серії, але не повноцінна друга частина, як може здатися на перший погляд. Підписуйтесь на наш Telegram-канал московити таки злили в інтернет дані про […]
московити таки злили в інтернет дані про гру S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
Нещодавно Pingvin Pro повідомляв, що українську компанію GSC Game World, яка зараз займається розробкою гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля, шантажують московитські «фанати» цієї гри. Вони вимагають розбанення одного користувача форуму та повернення у гру російської озвучки. Також вони вимагають вибачитися перед гравцями з московії та білорусі за «недостойне ставлення» до них. А це, до речі, […]