Site icon Pingvin.Pro

Бунтар Один: як творився фільм

Залишилося три дні до виходу у світ прем’єри «Бунтар Один. Зоряні Війни. Історія». Тому ми вирішили привідкрити завісу та заглянути у сам процес створення чергового космічного фільму.




Варто почати з того, що на відміну від попередніх епізодів, сюжет «бунтаря» присвячений не лицарям-джедаям, а звичайним людям, не здатним використовувати Силу.

Перший варіант сценарію написав Гаррі Уітт в 2014 році, а рік по тому його роботу продовжив Кріс Вайц. Композитором став Майкл Джаккіно. До слова, раніше він писав музику до всіх фільмів режисера Джефрі Абрамса, окрім «Зоряні війни: Пробудження сили».

Щодо акторів, то Тетяна Маслані, Руні Мара і Кейт Мара розглядалися на роль Джин, яку в підсумку отримала Фелісіті Джонс. Алан Тудик, що виконав у цьому фільмі за допомогою технології захоплення руху роль дроїда K-2SO, раніше вже грав робота – це був Санні у фільмі «Я, робот» . Джеймс Ерл у цьому фільмі в черговий раз озвучив Дарта Вейдера.

Однак, «Воскресіння» Дарта Вейдера стало непростим випробуванням для дизайнерів костюмів Глена Ділона і Девіда Кросмана, оскільки в кожному фільмі франшизи костюм лиходія ледь помітно відрізнявся від попереднього. Наприклад, шолом, який Вейдер носив у фільмі «Зоряні війни: Епізод 5 – Імперія завдає удару у відповідь», більш блискучий, ніж в попередньому. Після тривалих дискусій Гарет Едвардс зупинив вибір на матовоій версії шолома, як у фільмі «Зоряні війни: Епізод 4 – Нова надія». В результаті костюм Вейдера вийшов таки же, з точністю до дрібниць.

Виконавчий продюсер Джон Нолл, який також є провідним міжнародним фахівцем з візуальних ефектів, використовував на зйомках нові технології, які дозволяли режисерові Гарету Едвардсу бачити візуальні ефекти в реальному часі. Також Нолл застосував й інші методи під час зйомок інтер’єрів кораблів. Його команда побудувала круговий світлодіодний екран діаметром 15 метрів, центральна частина якого досягала 6-метрової висоти. Під час зйомок на цей екран виводилися необхідні образи. Завдяки цьому вдалося досягти максимальної реалістичності.

А от режисер Гарет Едвардс хотів побалувати фанатів чимось новим. Так з’явилися штурмовики Смерті. Це новий тип солдат, розроблений спеціально для цього фільму. Бійці цього елітного бойового підрозділу одягнені в чорні костюми. Якщо звичайні штурмовики були всі, як на підбір, ростом у 179 сантиметрів, то ріст цих солдат був від 182 сантиметрів

Щоб створити необхідну атмосферу, режисер Гарет Едвардс і оператор Грег Фрейзер роздобули лінзи, які використовувалися в 1970-х, і вставили їх в сучасні цифрові камери. Основні зйомки ж фільму почалися 1 липня 2015 року та проходили на студії Pinewood, в Лондоні. Також для ряду сцен декорації будували на окремих локаціях в Англії, Ісландії, Йорданії і на Мальдівах.

Створені для фільму інтер’єри «Зірки Смерті» були шириною 18 метрів і висотою 6 з половиною метрів. Декорації ж бази «Явин 4» були довжиною 106 метрів і шириною 60 метрів. Знімальний майданчик в ангарі був вибудуваний і обставлений декораціями з усіх боків, навіть закадрову команду довелося нарядити в костюми.

На знімальному майданчику міста Джеда  режисер постарався відзняти максимальну кількість сцен, щоб ситуація була більш реалістичною. Навіть там, де потрібно наявність хромакея, були декорації. Все робилося для того, щоб актори відчували себе в реальному світі.Зводячи священне місто Джеда, художник-постановник черпав натхнення в зображеннях стародавнього Єрусалиму і ізраїльської фортеці Масада. Крім того, свій вплив зробили фотографії Парижа під час Другої світової війни.

Декоративні Мальдіви були збудовані на покинутій вже понад півстоліття військово-повітряній базі в Бовінгдон. Потрібно було додати всього лише трохи піску і пальм. На майбутню знімальний майданчик привезли 2000 тон піску і 60 пальм з Іспанії, а також інші рослини з Великобританії. Для створення декоративних водних заплав знімальна група використовувала перероблену воду. За час зйомок було витрачено понад 798 700 літрів

Та це ще не все! На завершення просимо переглянути два коротеньких ролики про те, як же знімався фільм “Бунтар Один”