У недалекому майбутньому уряд ПАР взяв на озброєння поліцейських-роботів (так званих «скаутів»), завдяки яким суттєво знизився рівень злочинності.
Ніл Бломкамп, режисер фільму «Робот Чаппі», народився і прожив 20 років в Йоганнесбурзі, що славиться високим рівнем злочинності, злиднями і расово-соціальною сегрегацією. Тож не дивно, що бачивши життя через призму насильства, воно назавжди наклало відбиток на його стиль зйомок. Всі три повнометражні фільми цього південноафриканського режисера були зняті саме в Йоганнесбурзі. Обертаючи всі свої картини в науково-фантастичні обгортки, як то роботи, чи то екзоскелети («Елізіум: рай на Землі»), чи то косміти (інопланетяни з дебютного фільму «Район №9»), Бломкамп, насправді ж, знайшов вдалий спосіб донести соціальні проблеми суспільства до ще більших мас. Виходить так, що за роботами вдало завуальована дитяча злочинність, в той час як за екзоскелетами сховали проблему медичної допомоги населення, а проблеми апартеїду розкрили в фільмі «Район №9».
Натомість акторська робота і якість картинки, яку ви бачите на екрані, просто неймовірні. Станіславський би сказав – «вірю»! До речі, самого робота Чаппі зіграв справжній актор Шарлто Каплі, який був головним героєм першого фільму режисера і головним антогоністом другого фільму. Його Чаппі вийшов неймовірно зворушливим і смішним, при цьому людяності в ньому навіть більше, ніж у всіх інших героїв, складається відчуття ніби актор вклав всю свою душу в цього робота.
В підсумку варто сказати, що фільм не сподобався. Він має яскраву і якісну картинку, кожний кадр окремо це міні-шедевр Ніла Бломкампа, але в цілому картина вийшла досить слабкою, зі сценарієм притягнутим за вуха та відсутності логіки в поведінці героїв.