Site icon Pingvin.Pro

Як ігрова індустрія втратила «душу»?

Як ігрова індустрія втратила «душу»?

Сучасна ігрова індустрія сягає своїм корінням 1970-х, коли були створені Magnavox Odyssey, Atari Home Pong та Coleco Telstar. Їх прийнято вважати першими ігровими консолями, адже це були електронні пристрої, створені для однієї конкретної цілі – розваг. Це представники першого покоління ігрових консолей.




Важливо зазначити, що вони були також першими масовими компʼютерними системами, які міг собі дозволити придбати пересічний користувач. Друга половина 20 століття – це ще той час, коли компʼютери асоціювались із усім серйозним та дорогим й точно не з відеоіграми та розвагами.

Відтоді пройшло багато часу і світ змінився. Відеоігри стали буденністю, а компʼютери та різні компʼютерні системи заповнили наші будинки в усіх можливих форматах.

Технології розвиваються дуже швидко, і в цьому відео на каналі «Таємна кімната» я розповім Вам про те, який важливий аспект ігрова індустрія втрачає у процесі еволюції.

Це історія про те, що графіка та ефекти далеко не найважливіші критерії в ігровій індустрії. А еволюція та розвиток технологій не лише приносить щось нове та потрібне, але й забирає старе, але дуже важливе.