Під час обговорення графіки Microsoft Game Stack Live, AMD і Microsoft оголосили про те, що інструментарій для розробників AMD FidelityFX відтепер доступний для Xbox Series X та Xbox Series S як частина Xbox Game Developers Kit, одночасно з невеликою кількістю інших оновлень, що стали можливими завдяки співпраці AMD і Microsoft
FidelityFX на Xbox
- AMD FidelityFX — колекція візуальних технологій з відкритим вихідним кодом, що доступна на GPUOpen, відтепер ще й доступна розробникам для Xbox Series X і Xbox Series S. Інструментарій полегшує розробникам впровадження високоякісних візуальних ефектів у ігри для PC і Xbox із такими технологіями, як Contrast Adaptive Sharpening (CAS), Variable Shading та інструмент зниження рівня шуму під час використання тіней з трасуванням променів (Denoiser). У міру того як розробники впровадять технологію FidelityFX у свої ігри, Xbox-ґеймери зможуть насолодитися оптимізацією функціональності та неймовірними зображеннями, які подобаються ґеймерам на ПК з графікою AMD.
- Додаткові оновлення для GPUOpen, які вже доступні, містить FidelityFX Denoiser, який отримав оновлення з шумоприглушенням тіней.
- Для оптимізації ПЗ під процесори AMD Ryzen було випущено нове Керівництво з продуктивності, покликане допомогти розробникам отримати максимальну віддачу від процесорів на базі архітектури AMD «Zen 2» та «Zen 3». Воно містить приклади коду. Крім того, AMD випустила нову версію коду для визначення кількості ядер процесора. Також було оновлено керівництво з найкращих прикладів із практики, щоб допомогти розробникам ігор оптимізувати та отримати максимум користі з високоядерних процесорів.
- Microsoft DirectX 12 Agility SDK спрощує використання нових функцій DirectX 12 у своїх іграх, що приносять користь розробникам і ґеймерам. Продовжуючи розвивати вагому підтримку DirectX 12 Ultimate на базі відеокарт AMD RDNA 2 і виконуючи зобов’язання щодо підтримки DirectStorage для Windows, AMD надає розробникам можливість висвітлювати новіші функції DirectX 12, ніж ті, що постачаються з операційною системою Windows.
- HLSL Shader Model 6.6, оновлення до Microsoft HLSL (High Shader Language), додає нові можливості та більшу гнучкість із підтримкою 64-бітної цілочисленої атоміки, динамічного зв’язування ресурсів, обчислення шейдерних похідних і зразків та багато іншого. Для підтримки HLSL Shader Model 6.6, AMD випустила спеціальний драйвер розробника AMD Radeon Software Adrenalin. До речі, підтримка HLSL Shader Model 6.6 буде доступна в першій версії DirectX 12 Agility SDK.