Site icon Pingvin.Pro

Facebook Oculus стала лідером серед гарнітур доповненої реальності

Facebook Oculus Quest 2

Фахівці аналітичної компанії IDC підвели підсумки першого кварталу 2021 року на ринку гарнітур віртуальної (VR) і доповненої (AR) реальності. Вони прийшли до висновку, що автономні універсальні гарнітури, наприклад, Oculus Quest 2 від Facebook або HTC Vive Focus, становили переважну більшість поставок. Точніше кажучи, їхня частка досягла 82.7%. Для порівняння, за перший квартал 2020 року ця частка становила 50.5%. За словами аналітиків, популярність ігор, а також фітнесу сприяла підвищенню обізнаності споживачів про віртуальну реальність. А такі компанії, як Facebook, зробили цю технологію більш доступною. Між іншим, вчора Viber та Snap запустили нову функцію доповненої реальності.




Хороші результати протягом кварталу також показали китайські компанії DPVR і Pico, які посіли друге і третє місця. Вони показали зростання на 108.6% та 44.7% в річному обчисленні відповідно. Кожна з цих компаній вже має міцні позиції в Китаї і працює над розширенням своєї міжнародної присутності, обслуговуючи комерційний сегмент. До першої п’ятірки також входять такі компанії, як-от HTC та Sony.

У IDC прогнозують, що поставки гарнітур віртуальної реальності в 2021 році зростуть на 28.9%. Це менше, ніж могло б бути, але більшому зростанню завадить нестача компонентів. За прогнозом IDC, середньорічний темп зростання в період до 2025 року складе 41.4%. Тож, в 2025 році буде відвантажено 28.6 млн пристроїв.