Головна » Технології / Новини ІТ » Ігрові гіганти будують студійну імперію

Спочатку придбання Zynga компанією Take-Two Interactive, потім мега-угода на 68.7 млрд доларів між Microsoft і Activision Blizzard, а тепер Sony купує Bungie, розробника популярного багатокористувацького шутера Destiny 2, приблизно за 3.6 млрд доларів. Припускаємо, що ігрові гіганти не заспокояться у 2022 році, оскільки великі гравці розширюють свої портфоліо та нарощують свій студійний досвід. Коли справа доходить до залучення розробників відеоігор, Microsoft звісно лідирує, якщо придбання Activision Blizzard пройде антимонопольну перевірку.




Ігрові гіганти та їхні досягнення

Як показує діаграма, успішне закриття угоди збільшить кількість ігрових студій, що належать Microsoft, до 32. Причому, 17 із них було придбано за останні два роки. Показник може здаватися невисоким, але це результат двох великих пакетних угод. Сама Activision Blizzard є материнською компанією дев’яти студій. ZeniMax Media, яку Microsoft купила в 2020 році за 8.7 млрд доларів з поправкою на інфляцію, містить вісім студій. У тому числі Bethesda Game Studios, відому своєю популярною франшизою The Elder Scrolls, та id Software – розробника відомої гри Doom. Хоча Electronic Arts, можливо, не є прямим конкурентом таких гігантів, як Microsoft, Sony або Tencent, коли йдеться про доходи, проте за ці роки вона також купила 21 ігрову студію. Останньою з них була компанія-розробник мобільних ігор Glu Mobile, яку вона придбала за 2.4 млрд доларів у 2021 році.

Що стосується найгучніших імен у бізнесі, у Nintendo найменше прямих дочірніх компаній чи власних студій. Тільки сім із них працюють під егідою материнської компанії. При цьому, Nintendo поділено на десять виробничих груп, що розробляють такі ігри, як The Legend of Zelda: Breath of the Wild або Mario Kart. Tencent, з іншого боку, з моменту свого заснування придбала 14 студій, приділяючи особливу увагу багатокористувацьким іграм. Це проявляється в таких придбаннях, як-от Turtle Rock Studios (Left 4 Dead і Back 4 Blood), а також Riot Games (League of Legends).

Sony змагається з Microsoft

Придбання Sony компанії Bungie натякає на одну з найбільших тенденцій в індустрії відеоігор – акцент на іграх з живим сервісом. Тобто, ігри, що розраховані на багато користувачів, які постійно отримують нові оновлення контенту протягом багатьох років і вимагають для гри не абонентської плати, а періодичної купівлі пакетів контенту чи сезонів. Таким чином, навіть старі ігри можуть продовжувати монетизуватися. А подальше створення спільноти спонукає гравців дотримуватись однієї гри, а не шукати альтернативи. Такої стратегії дотримується і Sony.

«Успішний послужний список Bungie у сфері багатоформатних видань та ігрових сервісів допоможе нам реалізувати наші амбіції щодо виведення PlayStation за межі консолі та збільшення нашої потенційної аудиторії».

Джим Райан (Jim Ryan), генеральний
директор Sony Interactive Entertainment

Якщо подивитися з іншого боку, це також можна розглядати як своєрідну розплату. Річ у тім, що Bungie – це студія, яка розробляла перші ігри франшизи Halo, і до 2007 року повністю належала Microsoft.

Ігрові гіганти (Statista)

Якщо Ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Поділитися:
Правила коментування

Вітаємо Вас на сайті Pingvin Pro. Ми докладаємо всіх зусиль, аби переконатися, що коментарі наших статей вільні від тролінгу, спаму та образ. Саме тому, на нашому сайті включена премодерація коментарів. Будь ласка, ознайомтеся з кількома правилами коментування.

  1. Перш за все, коментування відбувається через сторонній сервіс Disqus. Модератори сайту не несуть відповідальність за дії сервісу.
  2. На сайті ввімкнена премодерація. Тому ваш коментар може з’явитися не одразу. Нам теж інколи треба спати.
  3. Будьте ввічливими – ми не заохочуємо на сайті грубість та образи. Пам’ятайте, що слова мають вплив на людей! Саме тому, модератори сайту залишають за собою право не публікувати той чи інший коментар.
  4. Будь-які образи, відкриті чи завуальовані, у бік команди сайту, конкретного автора чи інших коментаторів, одразу видаляються. Агресивний коментатор може бути забанений без попереджень і пояснень з боку адміністрації сайту.
  5. Якщо вас забанили – на це були причини. Ми не пояснюємо причин ані тут, ані через інші канали зв’язку з редакторами сайту.
  6. Коментарі, які містять посилання на сторонні сайти чи ресурси можуть бути видалені без попереджень. Ми не рекламний майданчик для інших ресурсів.
  7. Якщо Ви виявили коментар, який порушує правила нашого сайту, обов’язково позначте його як спам – модератори цінують Вашу підтримку.

Схожі новини

Новини ІТ

PlayStation 5 стала популярнішою за Nintendo GameCube

Зараз все ще важко придбати ігрову консоль PlayStation 5, хоча цілком можливо. Проте, їхні запаси неухильно зростають. А це означає, що продажі ще більше зростуть. І тепер стало відомо, що PS5 обігнала надзвичайно популярну класичну ігрову консоль Nintendo GameCube. Підписуйтесь на наш Telegram-канал PlayStation 5 офіційно потіснила GameCube від Nintendo в рейтингу продажів за весь час. […]


Новини ІТ

Зʼявилися нові подробиці про GTA VI

Нещодавно в інтернеті зʼявилося багато неофіційних подробиць про GTA VI. Якщо припустити, що вони правдиві, ми побачимо динамічний дует провідних персонажів, зокрема латиноамериканську жінку і абсолютно величезний ігровий світ, набагато більший, ніж ми бачили раніше. Вочевидь, у грі буде більше локацій, ніж у GTA V. Підписуйтесь на наш Telegram-канал Red Dead Redemption 2 стала одною […]


Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: