Site icon Pingvin.Pro

Кількість ґеймерів у світі зменшиться на 150 млн осіб

ґеймерів

На думку експертів, цього року вперше в історії аудиторія ігрової індустрії помітно зменшиться. Очікується, що до кінця цього року кількість ґеймерів зменшиться на 150 млн осіб. Це, переважно, зумовлено спадом на трьох ключових ринках.




На думку експертів лондонського порталу Safe Betting Sites, лише ігрові ринки Китаю, США та Японії цього року втратять 115 млн гравців – 76% від загальної кількості користувачів, які залишили ігрові світи.

Кількість ґеймерів скоротиться ще на 40 млн

В останні роки оборот в ігровій промисловості (на тлі значного спаду в багатьох інших галузях) неухильно зростав. Проте, цього року ситуація різко змінилася. Ринок зіткнувся з численними проблемами, серед яких інфляція. В результаті, за даними Statista, кількість людей, які грають у відеоігри в усьому світі, скоротилася до 2.46 млрд з 2.61 млрд.

За останні вісім місяців у Китаї, що є одним із лідерів ігрової індустрії, спостерігався віртуальний «спад» схвалення нових ігор, посилення державної цензури та запровадження більш суворих правил щодо неповнолітніх. Це впливає як на розмір бази користувачів, так і на прибутковість галузі.

За даними Statista, торік у країні було 780 млн ґеймерів, що становить близько 30% від загальної кількості гравців у світі. Проте очікується, що їхня кількість впаде на 104 млн – до 676 млн у 2022 році. Тенденція збережеться у 2023 році і кількість ґеймерів скоротиться ще на 40 млн.

США, які посідають друге місце за кількістю гравців, втратять лише 6.6 млн гравців, майже в 15 разів менше, ніж Китай. Але Statista очікує, що ринок США відновиться у 2023 році, а кількість гравців зросте до 161.9 млн зі 156.5 млн цього року.

Припускається, що кількість гравців у Японії скоротиться на 3.7 млн у річному вирахуванні до 73.3 млн. Але очікується, що ігровий сектор Японії частково відновиться до 75.2 млн людей наступного року. І все ж, за підрахунками, всі три країни ніколи не повернуться до свого рекордного 2021 року.