Site icon Pingvin.Pro

Розробники ігор під Mac проти переходу на Metal

На конференції WWDC 2018 компанія Apple заявила, що вони збираються просувати свою технологію Metal. Такий вчинок якраз означає, що після фінального релізу macOS 10.14 Mojave підтримку технології OpenGL та OpenCL будуть потрохи прикривати. Однак, цей розвиток подій дуже не сподобався деяким розробникам ігор, після чого в інтернеті пішли заяви про відмову у створені забавок під Mac.




З документації Apple було виявлено, що програми, які працюють на технологіях OpenGL та OpenCL, запускатимуться на macOS 10.14, але вони не підтримуватимуться у повній мірі. І тому, усі ігри та програми, яким необхідні великі ресурси графіки, повинні бути адаптовані під нову технологію Metal.

DiRT Rally

Ситуація виходить на той рівень, як це зараз із 32-бітними програмами. Адже macOS 10.14 Mojave є останньою версією операційної системи, яка підтримуватиме 32-бітні програми та ігри. Так само буде із OpenGL та OpenCL. Тому те, що деякі розробники ігор вже заявили про своє невдоволення і відмову від розробок забавок під Mac, взагалі не дивує. А як ви ставитися до такого вчинку Apple?

Джерело: Apple Insider