Site icon Pingvin.Pro

Віртуальна реальність Facebook набирає популярність Sony

Кілька днів тому, Facebook оголосив, що представить свій світ віртуальної реальності в закритій бета-версії у 2020 році. Віртуальна реальність Facebook буде розрахована на багато користувачів. Її інтерфейс дозволить людям створювати ігри, спілкуватися з друзями і досліджувати світ, створений іншими користувачами.




Віртуальна реальність Facebook фактично розпочалась ще у 2015 році, коли він придбав Oculus. І цей крок, здається, був вигідним. Зараз на ринку, як ніколи, домінують великі гравці – Sony (PlayStation VR) та Facebook (Oculus Rift). За прогнозами, цього року на частку обох компаній буде припадати майже 70% світових поставок пристроїв VR, в порівнянні з торішніми 63%.

Згідно з прогнозами, в цьому році Facebook збільшить свою частку на світовому ринку поставок пристроїв на 10%. Очікується, що за той же період Sony втратить свою частку ринку. «Соцмережа» може розвивати свій рекламний бізнес, дозволяючи рекламодавцям публікувати віртуальну рекламу і взаємодіяти з користувачами по-новому.

В цілому, згідно з даними Trend Force, поставки гарнітур у світі виросли на 25% в період між 2017 і 2018 роками, досягнувши 4.65 млн одиниць. І, як очікується, цей показник зросте на 29% у поточному році. Попри зростаючий інтерес до доповненої реальності, на віртуальну реальність, як і раніше доводиться більша частина поставок на ринку AR/VR.