Site icon Pingvin.Pro

Створили алгоритм, що дозволить VR-шолому економити трафік

Шоломи віртуальної реальності дозволяють зануритись в інший світ, той що на екрані. Зазвичай якість таких роликів в кілька разів більша за звичайні, а мінімальна комфортна зміна кадрів становить 60 кзс. Однак, це заважає більшості бездротових мереж відтворювати VR-відео високої якості в реальному часі.




Щоб вирішити цю проблему, розробники запропонували передавати не все зображення, а лише ту частину, що буде знаходитись в кадрі. Однак, ця ідея має недоліки. Якщо користувач різко повернеться, то замість картинки побачить порожнє місце. Саме тому, розробники з Індіанського університету в Блумінгтоні та AT&T Labs створили інший алгоритм, який вирішує цю проблему. Він передбачає ймовірну траєкторію руху людини та завантажує частини кадрів, які будуть перебувати в полі зору.

Прототип системи вже реалізовано в застосунок для смартфона, до якого під’єднується VR-шолом. Програма здатна відстежити повороти голови  навколо трьох осей, а потім пророкує траєкторію руху. Далі цей алгоритм вираховує поле зору з невеликим перевищенням. Згодом формується запит на сервер, що містить необхідні області відео та якість, яка розраховується за умов швидкості роботи мережі та кількості потрібних областей.