Site icon Pingvin.Pro

Фотореалізм в Unreal Engine 4

З виходом кожного ААА проекту кожен в глибині душі запитує себе, чому маючи такі ресурси та інструменти розробники не можуть зробити реалістичної графіки. Але кожен ґеймер заспокоює себе тим, що все ж ми не маємо достатніх можливостей для цього. Чи маємо?




Сагар Рао (Sagar Rao) вирішив довести, що інструменти, які доступні зараз рядовим користувачам та сучасне залізо з легкістю може ввести навіть самого прискіпливого графодрочера ґеймера в оману. Автор демки самостійно створив віртуальну студію за допомогою Blender, Zbrush, Photoshop та Unreal Engine 4 (від якого, доречі, творці Outlast відмовилися на користь менш сучасної версії рушія).

«Практично кожен матеріал на сцені можна динамічно змінювати в реальному часі, змінюючи колір, нерівності, знос та деталізацію. Це стало можливим завдяки використанню системи властивостей речовин на рушії Unreal Engine 4», — пояснив автор.

Хотілося б бачити якість графічних складових сучасних ігор на рівні цієї демки, але, нажаль, щось все ж заважає студіям реалізувати мої мрії.